Fiat je ranije odgodio korištenje tog svog prava do završetka razdoblja pregovora između te dvije automobilske skupine o industrijskom partnerstvu, do 1. veljače.
General Motors u 2000., kada su oba koncerna puno bolje poslovala, složio se pri kupovini manjinskog udjela u Fiatu da mu talijanski partner može prodati svoje automobilsko poslovanje do 24. srpnja 2010. No, sada više nije zainteresiran za kupnju ostatka talijanskog proizvođača automobila koji već godinama gubi novac i udio na tržištu.
Fiatov izvršni direktor Sergio Marchionne planira iskoristiti tu opciju od 2. veljače i prisiliti GM na kupnju preostalih 90 posto Fiata, piše talijanski list.
Američki proizvođač automobila, koji i sam ima financijskih problema, tvrdi da je nedavna ponovna kapitalizacija Fiata na tržištu i prodaja financijskog odjela Fidis učinila opciju nevažećom. Ako GM odbije pregovarati s Fiatom, obje kompanije mogle bi se suočiti s dugačkom i kompliciranom pravnom bitkom.
Inače, Fiat je u srijedu objavio da u Iranu planira graditi tvornicu vozila, 50 godina nakon što je zadnji njezin pogon u toj zemlji prestao raditi. Proizvodnja će početi tijekom druge polovine godine s kapacitetom od 100.000 vozila godišnje, a planira se puni kapacitet od 250.000 vozila.