Iako Optima Telekom još čeka potpisivanje ugovora o međusobnom povezivanju sa T-HT-om, o čemu će ovisiti komercijalni početak njihovog rada, ističu da današnjim otvaranjem kontakt centra i weba žele dobiti uvid u želje i potrebe potencijalnih korisnika njihovih usluga.
Najbolji način da to dobiju je, kako ističe direktor sektora za brigu o korisnicima Optima Telekoma Ivan Drčec, uspostaviti dijalog i otvorenu komunikaciju s korisnicima.
Pozivom kontakt centra Optima Telekoma (na besplatan telefonski broj 0800 0088) svi zainteresirani moći će, ako žele, ostaviti svoje osobne podatke temeljem kojih će ih iz te tvrtke kontaktirati čim budu poznati prvi komercijalni uvjeti rada.
U pokretanje toga centra Optima je, kako se doznaje, uložila 500 tisuća eura, a u njemu je već zaposleno 30 ljudi, koji će sedam dana u tjednu, od 8 do 22 sata, komunicirati s korisnicima.
Predsjednik Uprave Optima Telekoma Roland Žuvanić u vezi toga naglašava i da je početak rada kontakt centra i internet stranice u skladu s njihovim planovima da početkom travnja počnu s pružanjem usluga.
Tvrtka Optima Telekom svoje sjedište (objekt od 2.400 metara četvornih) ima u poslovnoj zoni u Buzinu, a trenutno je u njoj, kako se doznaje, zaposleno 70 ljudi.
Do kraja godine planiraju ostvariti zapošljavanje ukupno do 300 stručnih djelatnika, što je i njihov ukupno planirani broj zaposlenih.
Doznaje se i da ta tvrtka u svoje poslovanje do kraja ove godine planira uložiti 23 milijuna eura.
Optima Telekom dozvolu za fiksnu telefoniji na nacionalnoj razini dobila je u studenom prošle godine na 30 godina, za što su platili 8 milijuna kuna.
Posluju u sklopu Optima Grupe, koja u vlasništvu Matije Martića, djeluju 14 godina, većinom se baveći gradnjom call (korisničkih) centara, koje su izgradili za T-HT, VIPnet, mnoge banke te druge institucije i tvrtke u Hrvatskoj i regiji. Optima Grupa ima svoje regionalne urede u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji i Crnoj Gori.
(Hina) xtam yds