Kompanija je u razdoblju od srpnja do rujna zabilježila dobit u visini 425 milijuna dolara. U istom razdoblju lani poslovala je s gubitkom. Prihodi su poskočili na 2,016 milijardi dolara.
Jučer objavljeno izvješće pokazalo je i ogroman skok prihoda od oglašavanja, za 66 posto, na 1,8 milijardi dolara. Gotovo polovina tog iznosa ostvarena je oglašavanjem na mobilnim uređajima, poput pametnih telefona i tablet računala.
Financijski direktor Facebooka David Ebersman izdvojio je ipak u telekonferenciji upozorenje internih analitičara da mlađi tinejdžeri sve manje koriste tu društvenu mrežu.
Predodžba da Facebook gubi na popularnosti među tom populacijom potpiruje zabrinutost za budući potencijal kompanije da ostvaruje zaradu, bez obzira na fiskalne smjernice koje objavljuju financijski čelnici.
Ebersman pritom upozorava da je teško egzaktno mjeriti aktivnost mladih na Facebooku budući da korisnici sami navode svoju dob. Društvena mreža koristi po njegovim riječima interne alate kako bi izmjerila aktivnost tinejdžera.
"Naši najbolji analitičari potvrđuju da nema promjene u upotrebi mreže kada su u pitanju američki tinejdžeri, iako je oni mlađi ipak koriste sve manje", rekao je Ebersman.
U trećem je tromjesečju mrežu svakodnevno koristilo 728 milijuna korisnika, što je 25 posto više nego u istom razdoblju godinu ranije, navode u Facebooku.
Mjesečno je pak mrežu u trećem tromjesečju koristilo 1,19 milijardi korisnika, 18 posto više nego u istom razdoblju 2012. godine, izvijestila je kompanija.
Broj korisnika koji se bar jednom mjesečno priključivao na mrežu putem mobilnih uređaja poskočio je pak na godišnjoj razini 45 posto, na 874 milijuna.
U prosjeku je više od pola milijarde ljudi svakodnevno pristupalo Facebooku pametnim telefonima ili tablet računalima.