Kompanija je izvijestila da je u prošloj godini njezina neto dobit bez jednokratnih stavki iznosila 1,7 milijardi eura, što znači da je bila 7,1 posto viša nego u 2011. Usporediva je neto dobit uvećana 1,6 posto.
Nakon što je prošle godine u potpunosti preuzeo kontrolu nad Asia Pacific Breweries, Heineken sada 64 posto obujma prodaje i 59 posto operativne dobiti ostvaruje na tržištima u nastajanju.
U Južnoj i Sjevernoj Americi, Heineken je u 2012. povećao prodaju za 4,2 posto, u Africi za 3,6 posto. Operativna dobit u tim regijama povećana je za 7,9 odnosno za 9,8 posto.
U zapadnoj Europi, gdje su mjere štednje ubrzale pad konzumacije piva, obujam prodaje pao je dva posto a operativna dobit 6,6 posto.
"Očekujemo da ćemo u Africi, latinskoj Americi i azijsko-pacifičkog regiji, gdje bilježimo veći rast, više nego nadoknaditi slabi obujam prodaje na europskim tržištima koje pogađaju nastavljena ekonomska neizvjesnost i mjere štednje", ističe se u priopćenju.
Iz Heinekena napominju da očekuju 525 milijuna eura ušteda u sklopu programa planiranog za razdoblje od 2012. do 2014. a do kraja prosinca 2012. uspjeli su uštedjeti 196 milijuna eura.
Ističu također da su cijene sirovina u 2012. porasle 8,3 posto ali bi njihov rast u ovoj godini trebao usporiti.