Zlatni indeks 2010. dodijelio je ukupno 13 nagrada u pet kategorija te posebnu nagradu žirija za dodatni trud i zalaganje za studentski život i Grand Prix, koji se dodjeljuje automatski onim tvrtkama koje su prikupile najveći broj nagrada.
"Ulaganje u znanje je ulaganje u našu zajedničku budućnost. Time se stvara dodana vrijednost za sve uključene i treba čestitati svim tvrtkama koje su društvenu odgovornost ugradile u načela svojeg poslovanja", rekla je državna tajnica u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa Ivana Mrkonjić.
U studentske su projekte najviše ulagale tvrtke Holcim Hrvatska, Hrvatska poštanska banka, te Coca Cola HBC Hrvatska.
Najveći broj stipendija podijelile su tvrtke Renoprom i INA, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Ernst & Young, Hrvatska poštanska banka i Ericsson Nikola Tesla.
U sudjelovanju na studentskim projektima u organizaciji studenata i studentskih udruga ističu se Euro-UNIT i Coca Cola HBC Hrvatska.
Dodijeljene su i posebne nagrade za najbolji imidž prema percepciji studenata, temeljene na velikom istraživanju tvrtke Hendal Market Research koje je obuhvatilo pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a koje je pokazalo da najbolji imidž imaju Henkel Croatia, INA i Ericsson Nikola Tesla.
Posebne nagrade žirija pripale su tvrtkama Kolektiva web, Jadranski naftovod te Pliva Hrvatska, dok su Grand Prix za velika privatna poduzeća odnijeli Coca Cola HBC Hrvatska i Ericsson Nikola Tesla, a u kategoriji mješovitih poduzeća INA i Hrvatska poštanska banka.
Misija studentske inicijative Zlatni indeks je nagraditi tvrtke i institucije za njihov rad i volju za sudjelovanjem i poboljšanjem studentskog života te poticati sve ostale da se priključe s ciljem razvoja što uspješnije komunikacije između gospodarstva i sveučilišta.
U projektu koji je trajao sedam mjeseci sudjelovalo je sedam studentskih udruga zagrebačkog sveučilišta pod krovnom organizacijom studentske udruge eStudent, osnovanom s ciljem povezivanja najboljih studenata Sveučilišta u Zagrebu i najboljih kompanija koje posluju u Hrvatskoj.
Dobitnici su tvrtke koje su u 2010. najviše ulagale u studente putem stipendija, ulaganja u studentske udruge i projekte, praksi, te sudjelovanja na projektima.
Prijavljeno je ukupno 27 kompanija, a za studente je prikupljeno ukupno 180 tisuća kuna, od čega je 90 posto sredstava isfinancirano kroz razna partnerstva, sponzorstva i donacije, istaknuto je na dodjeli.