Japansko je tržište vrijedno 62,5 milijardi dolara i na njega otpada 10 posto prihoda svjetske zrakoplovne industrije i 6,5 posto svjetskog tržišta linijskog prijevoza putnika, ističu u IATI.
Stoga se stanje u cijeloj zrakoplovnoj industriji vjerojatno neće popraviti sve dok se u drugoj polovini godine ne osjeti učinak oporavka zbog obnove u Japanu, procjenjuju u udruženju, uz napomenu da je još prerano za procjene dugoročnih posljedica.
Kinesko je tržište pritom najizloženije budući da tamošnje tvrtke 23 posto prihoda u međunarodnom poslovanju ostvaruju upravo u Japanu, ističu u IATA-i.
Slijede Južna Koreja s odgovarajućim udjelom od 20 posto, Tajland s 15 i SAD s 12 posto.
Među europskim je tržištima najizloženije ono francusko, s udjelom prihoda koji se ostvaruju u Japanu od sedam posto.