Tako je prošlog mjeseca prodano 189,008 automobila, odnosno 22,6 posto više nego u istom mjesecu prethodne godine, pokazali su podaci Društva indijskih proizvođača automobila (SIAM).
U istom je razdoblju prodaja motocikala poskočila za 21 posto dok je prodaja komercijalnih vozila – ključan gospodarski pokazatelj – porasla više od 10 posto.
Indija je pretvorena u bojno polje velikih proizvođača vozila kao što su Ford, Renault-Nissan, General Motors i Volkswagen, koji su redom lansirali nove modele na tamošnjem tržištu.
Dostupnost kredita i novi modeli poduprli su snažan tempo rasta prodaje, no analitičari kažu da bi prodaja automobila mogla usporiti u narednim mjesecima budući da se u bliskoj budućnosti očekuje rast kamatnih stopa i cijena goriva.
Prodaja putničkih i komercijalnih vozila raste budući da se Indija brzo oporavlja od globalne krize a srednja klasa zemlje uživa u rastućem bogatstvu.
Prognozira se da će se indijsko tržište, treće po veličini u Aziji, utrostručiti u narednih deset godina, na šest milijuna automobila godišnje, u odnosu na trenutna dva milijuna, pokazuju procjene industrije.