Daimler, u čijem su vlasništvu brendovi Mercedes-Benz i Smart a vodeći je u svijetu i u proizvodnji teških kamiona, planira širiti poslovanje posebice u inozemstvu.
"Kina, Indija i druge gusto naseljene zemlje otkrivaju automobile", izjavio je u razgovoru za njemački dnevnik Bild Daimlerov predsjednik Dieter Zetsche.
"Mi moramo biti tamo prisutni kako bismo udovoljili potražnji. Ali trebamo i pogone u Njemačkoj, jer se mnoge vrste motora i drugi dijelovi proizvode ovdje", dodao je.
Tvrtka planira povećati broj zaposlenih u svim sektorima i svim njemačkim postrojenjima, istaknuto je u izvješću Bilda.
Daimler želi zaposliti 500 tehničara, 400 inženjera i računalnih stručnjaka, te oko 2.000 naučnika.
Poput njemačkih konkurenata BMW-a i Volkswagena, Daimler je među prvima osjetio oporavak globalne potražnje za automobilima, posebno na kineskom tržištu.
U siječnju je Mercedes-Benz objavio da je prodao 87 posto više automobila u Kini nego u istom mjesecu godinu dana ranije.