Iz HTZ-a napominju kako je nagrada štandu dobivena u konkurenciji 700 izlagača iz cijelog svijeta.
Riječ je o novom štandu HTZ-a, redizajniranom nakon deset godina, i koji je prvi put postavljen potkraj prošle godine na Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu.
Štand, kojeg je dizajnirao Atelier Propadalo, predstavlja spoj vizualnog identiteta, specijalnih efekata i funkcionalnosti.
Za taj je štand krajem veljače ove godine HTZ na sajmu u Beogradu već osvojio nagradu, dok je na sajmu turizma u Pragu dobio drugu nagradu.
Kijevski sajam najveći je i najvažniji turistički događaj u Ukrajini koji okuplja brojne uglednike međunarodnog turističkog sektora i na kojem se svake godine analizira kvalitete prezentacije izlagača.
Iz HTZ-a ističu i da su za sada najave s ukrajinskog tržišta dobre te se očekuje ponavljanje lanjskih rezultata uz mogući pomak.
Prošle godine u Hrvatsku je iz Ukrajine došlo 56 tisuća turista koji su ostvarili 393 tisuće noćenja, čime su u odnosu na 2010. zabilježeni porasti od 12,4 odnosno 13,6 posto.