Najavljujući taj sajam na današnjoj konferenciji za novinare direktorica tvrtke organizatora i sajma Damjana Domanovac naglasila je da će to biti neuobičajen sajam kako zbog izlagača tako i zbog organizacije prostora.
Za tu priliku prostor Boćarskog doma na Prisavlju bit će podijeljen na male kontinente između kojih će biti ulice kojima će se stizati do štandova izlagača.
Sajam je, kazala je, usmjeren prema građanima, ulaz će biti besplatan, a cilj je promicati kulturu putovanja te pružiti što više informacija o pojedinim svjetskim i hrvatskim destinacijama, običajima, gastronomiji i druge.
Održat će se i niz predavanja, većinom o ponudama samih destinacija, kao i niz promocija, radionica i zabavnih programa za publiku.
Partner sajma je Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) čija je predstavnica Danijela Džambo istaknula kako vjeruje u uspjeh sajma zbog njegove koncepcija 'šetnje po svijetu u malom', brojnih izlagača i bogatog programa.
Sajam se održava i uz podršku grada Zagreba, Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, dok je u ime generalnog sponzora Mazde, koja sponzorira istoimene sajmove i u svijetu, njihov predstavnik za Hrvatsku Ante Bartulović najavio da će tada prvi put u Hrvatskoj predstaviti i najnoviji model automobila Mazda CX-5.