Strani agenti, većinom vlasnici stranih agencija i/ili direktori marketinga, prodaje i proizvoda te će županije obići od 11. do 15. ožujka, a 14. ožujka će u Zadru s 50-ak domaćih turističkih subjekata sudjelovati i na posebnoj poslovnoj radionici "Buy Croatia" na kojoj će razmotriti mogućnosti suradnje.
Uz to iz Glavnog ureda HTZ-a danas su izvijestili i o sve većoj zastupljenosti hrvatske enogastro ponude u britanskom tisku, gdje se uz ostalo piše da je Hrvatska 'chic' i destinacija koju svakako treba posjetiti.
Tako magazin specijaliziran za putovanja "Conde Nast Traveller" na svojoj naslovnici u travanjskom izdanju, koji je u prodaji od prošlog tjedna, donosi fotografiju i napis "Chic Croatia", što prati i velika reportaža o Dubrovniku, Hvaru, Korčuli i Visu u kojoj novinari s pišu o tim mjestima kroz kulturne i prirodne ljepote, gastronomiju i vino.
Magazin "Food and Trave"l donosi priču o Rijeci pozivajući čitatelje da istraže taj pomorski grad s lijepim palačama, super tržnicom i gastro ponudom dodajući da je to i odlična polazna točka za istraživanje regije, posebno Kvarnera.
U travanjskom izdanju "Lonely Planet" magazina nalazi se priča o Puli, što prati i naslovnica s fotografijom pulske Arene te popis britanskih touroperatora i niskotarifnih zračnih prijavoznika koji Pulu povezuju s Manchesterom, Birminghamom i Londonom.
Časopis "Holiday Villas & Cottages" u članku pod naslovom "Croatia gets tasty" navodi kvalitetnu enogastro ponudu kao prvi razlog posjeta Hrvatskoj, pri čemu spominju paške sireve, maslinova ulja te vina.
(Hina) xtam yds