FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Pad dobiti Coca-Cole zbog troškova marketinga

NEW YORK, 7. veljače 2006. (Hina/Reuters) - Najveći svjetski proizvođačbezalkoholnih pića, američka Coca-Cola izvijestila je u utorak onižoj dobiti u četvrtom tromjesečju lani ponajviše zbog viših troškovamarketinga.
NEW YORK, 7. veljače 2006. (Hina/Reuters) - Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, američka Coca-Cola izvijestila je u utorak o nižoj dobiti u četvrtom tromjesečju lani ponajviše zbog viših troškova marketinga.

Ta kompanija sa sjedištem u Atlanti, koja je prošle godine razvila mnogo novih proizvoda a taj tempo planira održati i u 2006., izvijestila je o padu operativne dobiti za šest posto uslijed povećanih troškova prodane robe i dvoznamenkastog povećanja izravnih troškova marketinga. Neto zarada tako je iznosila 864 milijuna dolara ili 36 centi po dionici.

Ponovno raspirivanje anemične prodaje ključnih brandova poput Coca-Cola Classica predstavlja izazov za Coca-Colu i njezine punionice od kasnih 1990-ih, kada su se mnogi potrošači prebacili na flaširanu vodu i druga zdrava pića.

Na sastanku dioničara u prosincu, Coca-Cola je najavila okretanje mnoštvu inovacija i ambalaži, zajedno s novim marketinškim sloganom za koji izvršni direktor Neville Isdell tvrdi da će pomoći potaknuti rast proizvodnje i profita.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙