FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Sajam marketinga 'PRIME' od 16. do 18. veljače na ZV-u

ZAGREB, 20. siječnja 2006. (Hina) - Međunarodni poslovno-stručni sajammarketinga 'PRIME' održat će se od 16. do 18. veljače na Zagrebačkomvelesajmu, a okupit će stručnjake s područja marketinga i tržišnihkomunikacija iz zemlje i svijeta.
ZAGREB, 20. siječnja 2006. (Hina) - Međunarodni poslovno-stručni sajam marketinga 'PRIME' održat će se od 16. do 18. veljače na Zagrebačkom velesajmu, a okupit će stručnjake s područja marketinga i tržišnih komunikacija iz zemlje i svijeta.

Organizatori, ZV i Gospodarsko tržišno udruženje za tržišno komuniciranje (HURA), očekuju sudjelovanje više od 200 tvrtki.

Teme izložbenog programa su mediji, oglašavanje, dizajn, event i direct marketing, odnosi s javnošću i drugi sadržaji.

Na programu su i stručni skupovi - seminari i radionice, na kojima će se analizirati nove perspektive oglašavanja te najnovije marketinške strategije kao i novi trendovi u tržišnom komuniciranju.

Predavanja i radionice trebale bi, po očekivanju organizatora, dati odgovore na pitanja zašto opada udjel klasičnog oglašavanja, zbog čega raste značaj PR-a, kako procijeniti uspješnost marketinških kampanja te u čemu je tajna uspješnih marki.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙