Tako je hrvatsko tržište, nakon 7,2 postotnog pada u 2004. u odnosu na prethodnu godinu, lani zabilježilo blagi rast, a prevagu je u pozitivnom smjeru označio rast prodaje u drugom dijelu godine. Tom je rastu posebno doprinijelo povećanje financiranja kupovine automobila (leasing, zajam i kredit) koje je i znatno pojednostavljeno, a što je za posljedicu imalo dinamizaciju potražnje za financiranjima kupovine automobila i u konačnici na povećanje prodaje.
Najprodavanija marka u prošloj je godini, prema podacima Promocije Plus, bio Opel s prodanih 10.763 automobila (15,3 posto tržišta).
Slijede ga Renault s 9.094 vozila (12,9 posto), Volkswagen s 7.477 vozila (10,6 posto tržišta) te Peugeot (5.576 vozila; 7,9 posto), Citroen (5.275 vozila; 7,5 posto) i Škoda (5.064 vozila; 7,2 posto).
Najprodavaniji automobil 2005. godine je tako bio Opel Astra (5.596 vozila), a slijede Renault Clio (4.029), Opel Corsa (3.768), Škoda Fabia (2.874), VW Golf (2.544) i Peugeot 206 (2.285).
Regionalna distribucija prodaje novih vozila u 2005. godini pokazuje velike regionalne razlike tržišnih potencijala. Tako Grad Zagreb i Zagrebačka županija sudjeluju s 35,4 posto u ukupnoj prodaji novih vozila, a slijede kupci iz Primorsko-goranske (8,9 posto), Splitsko-dalmatinske (8,7 posto), Istarske (7,5 posto) i Osječko-baranjske županije (5,7 posto). Na začelju su pak Ličko-senjska (0,6 posto), Požeško-slavonska (1,0 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,2 posto).
Iz Promocije plus pritom ističu kako podaci za 2005. govore da je hrvatsko tržište tržište malih vozila i vozila niže srednje klase, jer ona čine tri četvrtine ukupne prodaje vozila. Riječe je o vozilima koja su u cjenovnom razredu između 10 i 15 tisuća eura.
Kao važan trend ističi i povećanje udjela dizelskih motora. Prije desetak godina udio dizelaša bio je oko 10-tak posto, da bi 2005. zauzeli visokih 46,5 posto udjela (u visokim klasama i do 80 posto).
Distribucija po snagama motora pak pokazuje da na dominiraju vozila između 40 i 80 kW (skoro četiri petine od svih vozila), dok je kod zapremnine motora najveća koncentracija u rasponu između 1.200 i 1.600 kubičnih centimetara (skoro tri petine ukupne prodaje).
Za 2006. procjenjuju nastavak rasta prodaje za oko 2 posto.