Hibridni motori na miješani električno-benzinski pogon postoje već godinama ali tek su rekordno visoke cijene goriva potaknule Amerikance da uvide njihovu privlačnu osobinu štedljive potrošnje goriva.
Toyota je počela prodavati Prius u Sjevernoj Americi u 2000. a danas je taj automobil najprodavanije hibridno vozilo u SAD-u, pri čemu su njegovoj popularnosti poprilično pridonijele fotografije holivudskih zvijezda poput Brada Pitta i Cameron Diaz za volanom tih vozila.
Navedena japanska kompanija objavila je da je ove godine do kraja studenog prodala 99 tisuća Priusa u usporedbi sa 47.700 tisuća u istom razdoblju prošle godine.
Po prognozi istraživačke tvrtke Global Insight ukupna prodaja hibridnih automobila u SAD-u bit će ove godine više nego udvostručena i dosegnut će 200 tisuća a do 2010. trebala bi dosegnuti čak 500 tisuća.
Na prvom je mjestu po ostvarenim rezultatima prodaje Toyota s Priusom koji je dizajniran kako bi privukao Amerikance sklone sportskim vozilima. Na drugom je mjestu po prodaji također japanska Honda s tri hibridna modela.
U međuvremenu su i divovi američke automobilske industrije General Motors i Ford ubrzali proizvodnju vlastitih modela hibridnih automobila ali su ipak zakasnili pa je Ford Escape Hibrid debitirao tek sredinom 2004. kao prvi američki automobil u kategoriji hibridnih vozila.