FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAC-u potvrđena naplata bankovnog jamstva u vezi Coopconsttrutorija

ZAGREB, 29. prosinca 2004. (Hina) - Hrvatske autoceste (HAC) potvrdilesu danas da je u tijeku postupak naplate bankovnog jamstva u iznosu od45 milijuna kuna, aktiviranog jer talijanska tvrtka Coopconstructtorinije na vrijeme završila radove na tunelu Mala Kapela a za što su jojisplaćene premije.
ZAGREB, 29. prosinca 2004. (Hina) - Hrvatske autoceste (HAC) potvrdile su danas da je u tijeku postupak naplate bankovnog jamstva u iznosu od 45 milijuna kuna, aktiviranog jer talijanska tvrtka Coopconstructtori nije na vrijeme završila radove na tunelu Mala Kapela a za što su joj isplaćene premije.

Iz HAC-a su izvijestili da su danas zaprimili potvrdu talijanske banke da će im biti izvršeno plaćanje po tom jamstvu.

Talijanska tvrtka Coopconstructtori nije završila ugovorene radove na tunelu Mala Kapela do 30. studenog ove godine, što je bio krajnji rok za završetka radova.

HAC je 23. ovog mjeseca službeno obavijestio predstavnike talijanske tvrtke da nemaju pravo na premiju u iznosu od 45 milijuna kuna zbog nepoštivanja roka i da će HAC 24. prosinca aktivirati naplatu bankovnog jamstva za do tada isplaćene iznose premija, istaknuli su u HAC-u.

Kako kažu danas iz HAC-a, oni su 24. prosinca preko Privredne banke Zagreb (PBZ) predali zahtjev za aktivaciju i naplatu iz tog bankovnog jamstva. Dodali su da je PBZ taj zahtjev predao talijanskoj banci, koja je danas pismeno HAC-u potvrdila da će im biti plaćeno po tom jamstvu.

Podsjećaju da je HAC u skladu sa propisima ugovorio obavljanje poslova nadzora nad izvedenim radovima u tunelu Mala Kapela.

HAC je radove u tunelu koji su izvedeni kvalitetno i prema predviđenom projektu preuzeo, dok su ostali nepreuzeti od strane nadzora radovi na posteljici u obje cijevi tunela, a u desnoj cijevi nije preuzeta odvodnja.

Iako po ovom ugovoru nisu gotovi manji radovi u tunelu Mala Kapela, u HAC-u smatraju da ima dovoljno vremena za otklanjanje nedostataka, te da nije upitan krajnji rok za njegovo puštanje u promet, u lipnju 2005. godine.

Ugovor o građenju tunela Mala Kapela potpisan je 19. travnja 2002. nakon međunarodnog natječaja s talijanskom tvrtkom Coopconstruttori, a vrijednost radova, bez PDV-a, iznosi 261,75 milijuna kuna.

Radovi obuhvaćaju iskop obje tunelske cijevi, novom austrijskom tunelskom metodom (NATM). Tunel je projektiran s dvije tunelske cijevi (za svaki smjer posebno) sa po dvije prometne trake, od kojih je svaka širine 3,50 metara. Dozvoljena brzina kroz tunel iznosit će 100 km/h.

Tunel Mala Kapela najznačajniji je objekt na sektoru Bosiljevo - Sveti Rok, autoceste Zagreb (Bosiljevo) - Split. Tunel povezuje dvije dionice autoceste Zagreb (Bosiljevo) - Split, dionicu Josipdol - Tunel Mala Kapela i dionicu Tunel Mala Kapela - Žuta Lokva.

(Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙