Nema zastoja u gradnji autocesta i cesta, nastavit ćemo punim tempom na više pravaca, istaknuo je premijer Ivo Sanader.
Ide se, najavio je, prema Pločama, na izgradnju koridora V.c, autoceste Zagreb-Sisak, već se radi na autocesti Županja-Bajakovo, Krapina-Macelj, na izgradnji punog profila na dionicama autoceste Zagreb-Rijeka,
U četverogodišnji program, težak više od 32 milijarde kuna, uključeno je i 1,6 milijardi kuna naslijeđenog duga za cestogradnju, naveo je ministar prometa Božidar Kalmeta.
Od preostalih 30,2 milijarde kuna u građenje autocesta i cesta planira se uložiti 19,4 milijarde kuna, a 10,8 milijardi u održavanje.
Hrvatske autoceste (HAC) u iduće četiri godine planiraju u promet pustiti 257 kilometara novih autocesta, od čega 48 kilometara u idućoj godini.
Do kraja lipnja 2005. otvorit će se tunel Mala Kapela, te završiti 33 kilometra dionice Pirovac-Vrpolje, kao i dionica Rupa-Rijeka.
U idućoj godini, nabrojao je ministar Kalmeta, započet će i radovi na dionici Dugopolje-Ploče koja treba biti gotova 2008.
U prometu 2006. treba biti dionica Županja-Lipovac, u zadnjem kvartalu iduće godine treba započeti i izgradnja na koridoru V.c., kao i gradnja autoceste Zagreb-Sisak.
U prvoj polovici 2007. trebaju biti završene dionice autoceste Zagreb-Macelj, radi se i na Istarskom ipsilonu, punom profilu dionica na autocesti Zagreb-Rijeka.
Kalmeta naglašava da je plan investicija u autoceste otprilike na razini ulaganja u protekle četiri godine, ali da se u gradnju i održavanje državnih cesta planira uložiti 8,2 milijarde kuna, ili 55 posto više nego u protekle četiri godine (5,2 milijardi).
Ulaganjima u državne ceste razriješit će se i pitanje obilaznica u Rijeci, Splitu, Osijeku, itd., istaknuo je Kalmeta.
Također je rekao da će Županijske uprave za ceste uložiti 33 posto više sredstava nego u protekle četiri godine