Direktor tvrtke MUT Ljubo Grepo kazao je za Hinu da je riječ o dvocijevnom tunelu, od kojih će glavna cijev biti korištena za promet, a druga cijev za slučajeve potrebe ili eventualnih prometnih nesreća.
U priopćenju tvrtke navodi se da su ispunili sve potrebne uvjete, kako upravno-pravne tako i financijske za otpočinjanje radova na tunelu, a Grepo je kazao da su građevinsku dozvolu dobili 24. prosinca ove godine. Glavni izvođač radova bit će tvrtka MUT, a također će, prema potrebi, uzimati i podizvođače radova, rekao je Grepo.
Tvrtki je dodijeljena koncesija na 30 godina, a za finaciranje izgradnje tunela tvrtka je uzela kredit kod američke bankarske grupe City bank na razdoblje od 12 do 15 godina s tri godine počeka.
Grepo je procijenio da će izgradnja tunela Sv. Ilija trajati između dvije i pol do tri godine.
Prema studiji, tvrtka očekuje da će kroz tunel prolaziti oko pet tisuća vozila dnevno, dodao je Grepo.
Tunel Sv. Ilija trebao bi prolaziti kroz Biokovo od Zagvozda do Baške Vode.
Prema ugovoru potpisanom 30. travnja 2003., MUT je obavezan osigurati ukupna sredstva potrebna za izgradnju i održavanje tunela, te inicijalna sredstva za njegovo gospodarsko korištenje, dok se Splitsko-dalmatinska županija obvezala da će do završetka izgradnje tunela izgraditi prilazne ceste tunelu s južne i sjeverne strane. Tada je izneseno da će ta županija izgraditi 3.300 metara pristupnih cesta sa sjeverne, te 2.880 metara pristupnih cesta s južne strane tunela.