FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NO prihvatio plan poslovanja ARZ-a za četiri godine

ZAGREB, 21. prosinca 2004. (Hina) - Tvrtka Autocesta Rijeka - Zagreb(ARZ) planira u iduće četiri godine na građenje i održavanje teautoceste utrošiti oko 2,55 milijardi kuna, od čega se na građenjeodnosi 1,87 milijardi kuna, navodi se u četverogodišnjem planugrađenja koji je danas prihvatio Nadzorni odbor ARZ-a.
ZAGREB, 21. prosinca 2004. (Hina) - Tvrtka Autocesta Rijeka - Zagreb (ARZ) planira u iduće četiri godine na građenje i održavanje te autoceste utrošiti oko 2,55 milijardi kuna, od čega se na građenje odnosi 1,87 milijardi kuna, navodi se u četverogodišnjem planu građenja koji je danas prihvatio Nadzorni odbor ARZ-a.

Nadzorni odbor ARZ-a prihvatio je plan poslovanja te tvrtke u idućoj godini, kao i četvorogodišnji program građenja i održavanja autoceste za razdoblje od 2005. do 2008., što još treba odobriti hrvatska vlada.

ARZ od cestarina u ovoj godini očekuje prihode u iznosu od oko 360 milijuna kuna, dok bi u 2005. ti prihodi trebali biti oko 11 posto veći i iznositi oko 400,5 milijuna kuna, kazao je danas za Hinu predsjednik uprave ARZ-a Zoran Klarić.

Govoreći o poslovnim planovima u 2005. Klarić je podsjetio na prošlotjednu odluku Vlade o dogradnji sadašnje autoceste u puni profil autoceste na dionici od Bosiljeva do Vrbovskog, duljine oko 15 kilometara ili u fazu 2A.

To će se napraviti sredstvima u iznosu od 53 milijuna eura koja su ostala prijašnjim kreditnim aranžmanom i poslije Nove godine bi krenuli u ostvarenje toga, rekao je Klarić.

Na toj su dionici dva velika tunela Veliki Gložac i Čardak, te dva velika vijadukta Severinske i Zvečeve Drage, koji bi za dvije godine trebali biti dvocijevni, a vijadukti sa dvije trake, čime bi autocesta Rijeka-Zagreb bila izgrađena u punom profilu od Zagreba do Stare Sušice u Gorskom Kotaru, pojasnio je Klarić.

Nadalje, od 2005. do 2008. u puni profil autoceste dogradit će se oko 40 kilometara od Stare Sušice do Rijeke za što bi se trebalo utrošiti oko 190 milijuna eura koja će se osigurati iz drugih kreditnih sredstava, rekao je Klarić. Napomenuo je da je to danas potvrdio Nadzorni odbor tvrtke, ali da to treba još prihvatiti hrvatska Vlada.

Ukupni troškovi izgradnje druge faze autoceste Rijeka-Zagreb, odnosno pretvaranje oko 55 kilometara poluprofila u puni profil autoceste su oko 244,5 milijuna eura. Dinamika izgradnje i dogradnje punog profila autoceste ovisit će o zahtjevima pojedinih objekata koji pokrivaju gotovo 27 posto ukupne duljine tih dionica.

S obzirom na stanje u državi i veliki vanjski dug, ARZ je izradio financijski model po kojem bi se oko 190 milijuna eura potrebnih za 2B fazu namaknulo na domaćem tržištu izdavanjem obveznica ARZ-a, bez vanjskog zaduživanja, ustvrdio je Klarić. Dodao je da će taj model predstaviti Ministarstvu financija i Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka. Riječ je o ideji, ali izvedivoj s obzirom na stabilno poslovanje tvrtke, a ako se odobri, s njom bi se krenulo u godinama 2006, 2007 i 2008. kazao je Klarić.

U izgradnju autoceste Rijeka Zagreb od 1998. do 2003. utrošeno je oko 2,86 milijardi kuna.

Na pitanje o privatizaciji te autoceste, Klarić je odgovorio da o tome nikada nije bilo riječi, već se govorilo o "outsourcingu", odnosno mogućem davanju dijela djelatnosti drugim tvrtkama. Dodao je da su po ugovoru sa EBRD-om obvezni provesti ispitivanje opravdanosti ugovaranja s vanjskim dobavljačima ili ugovaranje usluga, ako bi se ono pokazalo isplativijim od sadašnjeg modela.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙