Nakon višemjesečnih neugodnih odgoda, ozbiljnih tehničkih grešaka i blaćenja u javnosti, konzorcij Toll Collect uvest će 1. siječnja 2005. novi sustav naplate cestarina za kamione i ostala teretna vozila.
Ministarstvo prometa napokon je dalo zeleno svjetlo uvođenju sustava koji je trebao biti instaliran već 2003. pa će kamioni teži od 12 tona plaćati za prijeđeni kilometar 12,4 eurocenta, što znači da će 2,6 milijuna teških kamiona godišnje na njemačkim autocestama donijeti poprilično ispražnjenoj državnoj blagajni prihod od gotovo 2,8 milijardi eura.
Konzorcij Toll Collect obuhvaća telekom diva Deutsche Telekom i njemačko-američkog proizvođača automobila DaimlerChryslera, čiji udio u vlasničkoj strukturi iznosi po 45 posto, i francuskog cestovnog operatera Cofiroute, vlasnika preostalih 10 posto dionica.
U sljedećih sedam godina Toll Collect očekuje prihode od cestarine u visini 7,2 milijarde eura.