FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U hrvatskom hotelijerstvu započeo proces brendinga

ZAGREB, 26. studenog 2004. (Hina) - Iako u hrvatskom hotelijerstvu jošnema tipičnih i prepoznatljivih hotelskih robnih marki/brendova procesbrendinga hotela je započeo u okviru pojedinih velikih hotelskihtvrtki, a svojim inicijativama u taj se proces od ove godine nastojeuključiti i udruženi mali i obiteljski hoteli.
ZAGREB, 26. studenog 2004. (Hina) - Iako u hrvatskom hotelijerstvu još nema tipičnih i prepoznatljivih hotelskih robnih marki/brendova proces brendinga hotela je započeo u okviru pojedinih velikih hotelskih tvrtki, a svojim inicijativama u taj se proces od ove godine nastoje uključiti i udruženi mali i obiteljski hoteli.

Proces brendiranja hotela (stvaranja prepoznatljive tržišne marke) vrlo je zahtjevan i skup posao, što si hrvatske hotelske kuće zbog ratnih, privatizacijskih i drugih (ne)prilika 1990-ih godina nisu mogle dopustiti, no s dobrim turističkim rezultatima i djelomičnim oporavkom hotelskog sektora u zadnjih nekoliko godina i taj proces sve više dobiva svoje obrise.

O tome i drugim temama vezanim za brending u hotelijerstvu bilo je riječi na današnjem stručnom skupu u sklopu 8. kongresa Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH), koji se do večeras održava u zagrebačkom Hotelu Westin (Opera).

Uz domaće na skupu su govorili i inozemni predavači, a svi su istaknuli važnost brendinga u suvremenom hotelijerstvu, koji osim prepoznatljivosti hotelima donosi i brojne uštede i sigurnost u poslovanju.

Dugogodišnja direktorica zagrebačkog Hotela Esplanade, a sada savjetnica u Turističkoj zajednici grada Zagreba i predavač na Zagrebačkoj školi za management Amelija Tomašević istaknula je da u Hrvatskoj trenutno posluje 15-ak svjetski poznatih hotelskih lanaca/brendova. Većina ih je u hrvatskim hotelima prisutna kao upravljač temeljem menađerskih ugovora, neki su tu temeljem franšiza, dok je jedino španjolski brend Ibero Star i vlasnik i upravitelj tri cavtatska hotela.

Spomenula je i lanac Hilton, koji jedini u Hrvatskoj ima zajedničko vlasništvo sa Atlanskom plovidbom nad budućim dubrovačkim Hilton hotelom. Dodala je i da sada ima i nekoliko hrvatskih hotelskih kompanija koje imaju tendenciju ka brendiranju. Pritom je navela Jadranske luksuzne hotele, grupaciju Gorana Štroka, zatim Plavu Lagunu u vlasništvu Andronika Lukšića te Adria Resorts, kao turističku diviziju Adris Grupe.

Po njenoj ocjeni može se očekivati i da će se u proces brendinga uključiti i ove godine osnovana tvrtka Sunce Hoteli, koja u vlasništvu Jake Andabake za sada objedinjuje tri hotela, dok je taj posao već započela hotelska menagement kompanija Valamar, koja objedinjuje hotelske tvrtke u većinskom vlasništvu SN Holdinga i Dom Holdinga.

O stvaranju i ovogodišnjem početku rada kompanije "Valamar Hotels&Resorts" govorila je Marja-Francesca Kovač, naglasivši da upravljaju s 45 hotelskih i ostalih smještajnih objekata unutar pet hrvatskih hotelsko-turističkih tvrtki. Prvi hoteli s brendom "Valamar" na tržištu bi se mogli naći 2006.

Potpredsjednik hotelske grupacije "Starwood Hotels& Resorts" Paul Tribolet izrazio je zadovoljstvo prisutnošću tri brenda te grupacije u Hrvatskoj, u zagrebačkim hotelima - Sheraton, Four Points (bivši hotel Panorama) i Westin (bivši Opera).

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙