FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatski mali i obiteljski hoteli u 2004. dobro poslovali

ZAGREB, 3. studenoga 2004. (Hina) - U nacionalnoj Udruzi obiteljskih imalih hotela, u čijem su članstvu gotovo svi hoteli te vrste uHrvatskoj, njih 80-ak, zadovoljni su ovogodišnjom turističkom sezonomu kojoj su uz dalje poraste turističkog i financijskog prometazabilježili i visoku prosječnu popunjenost svojih kapaciteta od oko 75posto.
ZAGREB, 3. studenoga 2004. (Hina) - U nacionalnoj Udruzi obiteljskih i malih hotela, u čijem su članstvu gotovo svi hoteli te vrste u Hrvatskoj, njih 80-ak, zadovoljni su ovogodišnjom turističkom sezonom u kojoj su uz dalje poraste turističkog i financijskog prometa zabilježili i visoku prosječnu popunjenost svojih kapaciteta od oko 75 posto.

Iako u Udruzi obiteljskih i malih hotela još nemaju sistematizirane podatke o rezultatima poslovanja, niti se o tome vodi posebna statistika na državnoj razini, potpredsjednica Udruge Sonja Perić iz pulskog obiteljskog hotela "Valsabion" naglašava da su gotovo svi ove godine poslovali pozitivno.

No, kako dodaje, ti hoteli imaju i velike troškove s obzirom na stalna ulaganja u kvalitetu, a visoke su i startne investicije (za pokretanje posla), koje se, prema procjenama, isplate za oko 10 godina poslovanja.

Po riječima predsjednika Udruge Šime Klarića, vlasnika hotela Sv.Mihovil u Trilju, od osnivanja krajem travnja ove godine u udrugu su se do sada učlanili gotovo svi mali hoteli u Hrvatskoj. Punopravni članovi udruge mogu biti svi koji imaju objekte s najviše 50 soba ili 25 apartmana, kategoriziranih od dvije do pet zvjezdica.

Podršku su dobili od svih važnijih državnih i strukovnih institucija. Udrugu su, kaže, osnovali s ciljem stvaranja boljih poslovnih mogućnosti za sve članice te zbog želje za daljim unapređenjem hrvatskog turističkog proizvoda.

Na tržištu žele nastupiti zajednički kao mali obiteljski hoteli za cjelogodišnje poslovanje kojima su kvalitetni smještaj, gostoljubivost, personalizirani pristup gostu, gastronomska i druga autohtona ponuda najveći aduti.

Najkasnije do kraja ove godine Klarić je najavio izlazak tiskanog i CD-Room kataloga u kojemu će na jednom mjestu biti objedinjena ponuda članica te Udruge. Katalog će dobiti sve relevantne domaće i strane putničke agencije i touroperateri, a istodobno se izrađuje i web stranica s njihovom ponudom i svim drugim važnijim informacijama.

Klarić napominje i da će se s tim katalogom, kojeg financijski i marketinški pomaže HTZ, tijekom iduće godine pojaviti i na većini međunarodnih turističkih sajmova, s kojih očekuju i konkretne poslovne dogovore kao i uvrštenje ponude tih hotela u programe stranih organizatora putovanja.

Među brojnim drugim aktivnostima Klarić izdvaja zastupanje zajedničkih stručnih stavova i interesa obiteljskog i malog hotelijerstva pred raznim komercijalnim organizacijama (od banaka i drugih financijskih institucija do dobavljača i turističkim subjektima). Dodaje i da većina njihovih članica već koristi neki od poticajnih poduzetničko-kreditnih linija, među kojima i one iz programa "Poticaj za uspjeh".

Svoje će članice educirati i za pristupanje međunarodnim fondovima, a od iduće će godine u više hrvatskih gradova organizirati i posebne praktične seminare tzv. akademiju za malo hotelijerstvo.

Želja im je, kaže Klarić, potaknuti i ustrojavanje tržišno međunarodno prepoznatljivog branda obiteljskih i malih hotela Hrvatske, koji će svojom kvalitetom, ponudom i cijenom biti konkurentan sličnim hotelima u zemljama EU-a.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙