Riječ je o zbirci ekonomskih i pravnih pojmova koji se odnose na regulaciju tržišnog natjecanja u Europskoj uniji, SAD-u i u drugim zemljama u kojima se gospodarstvo temelji na načelima slobodnog tržišta.
Pojmovi su dani na hrvatskom jeziku ili u izvornom obliku, najčeće u engleskim inačicama, a naznačeni su i njihove varijante na njemačkom i francuskom jeziku.
Neki od obrađenih pojmova na ukupno 172 stranice rječnika su: administrativne cijene, advertising, cartel, damping, duboki džep, dekoncentracija, holding, portfolio, predatorske cijene, trust i dr.
Predsjednica Vijeća Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec ocijenila je knjigu izuzetno vrijednom, jer, kako je rekla, u Hrvatskoj gotovo da i nema stručne literature koja se bavi pravom i politikom tržišnog natjecanja. Kako je naglasila, Agencija se svakodnevno susreće s nepoznavanjem temeljnih termina koji opisuju to područje, ali i s nadležnostima tijela za regulaciju tržišta, pa bi ova knjiga mogla biti od koristi svima koji žele steći osnovno znanje o tržišnoj regulaciji.
Uz nju, o knjizi su govorili Siniša Petrović sa Pravnog fakulteta i Šime Guzić, predstavnik nakladnika - tvrtke TEB Poslovno savjetovanje. Kao i Olgica Spevec, i oni su istaknuli pionirski karakter rječnika te njegovu praktičnu vrijednost za studente, pravnike, ekonomiste, poduzetnike, novinare i sve one koji se bave ili prate područje tržišnog natjecanja.
Autor Mladen Cerovac zaposlen je u Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, a ovo mu je prva knjiga.