Cilj ove ture je, kako je na današnjoj konferenciji za novinare istaknula Generalturistova voditeljica korporativnih komunikacija Maja Weber, promocija hrvatskih enoloških i gastronomskih tradicionalnih vrijednosti.
U sedam dana sudionici rallyja, među kojima će biti i poznate osobe iz javnog života, terenskim će vozilima proći 2000 kilometara kroz cijelu Hrvatsku, a uz Generalturist u organizaciji sudjeluje i rent a car agencija Budget koja daje 15 vozila. Prva postaja je Ston, nakon koje slijede Korčula, Hvar, Umag, Zagreb i Vinkovci, dok će završna postaja biti u slavonskom mjestu Hrnjavcu, kod vinara Enjingija.
Uz najavu toga rallyja Weber je danas naglasila i 10 posto bolju nego lani prodaju aranžmana za predstojeću skijaško-zimsku sezonu, među kojima su najtraženiji programi za talijanska i slovenska skijališta. Austrija se traži manje nego lani, a dodaje i da se gotovo 70 posto prodanih aranžmana odnosi na termin 22. do 29. siječnja 2005. kada su školski praznici.
U Generalturistu trenutno bilježe i 67 posto bolju prodaju božićnih putovanja u odnosu na lani, a najtraženija su putovanja u Rim, Beč i Pariz. Nešto sporije ide prodaja novogodišnjih putovanja, ali i tu su za sada najtraženija europska odredišta, poput Nizozemske, Pariza, Praga, Budimpešte te Istanbula.
(Hina) xtam yds