Ukupno je u tom razdoblju, po podacima HTZ-a, bilo 6 posto više dolazaka i 2 posto više noćenja inozemnih gostiju, a najveća povećanja u odnosu na lani ostvarena su s francuskog, skandinavskog, britanskog, švicarskog, ruskog, nizozemskog, mađarskog i SAD tržišta.
U izvješćima o stanju na pojedinim tržištima 15 inozemnih direktora HTZ-a naglasilo je da se slični rezultati mogu očekivati i iduće godine, ali da će za to biti potrebno pojačati suradnju s medijima u pojedinim zemljama, kao i proširiti ponudu. Pozitivnim u ovoj sezoni istaknuli su otvaranje novih autocesta, što je dovelo do povećanja individualnih dolazaka stranaca i agencijskih aranžmana, kao i uvođenja brojnih novih charter letova, posebno iz Velike Britanije i Irske, Francuske, Skandinavije i Rusije.
Na tim je tržištima Hrvatska ove godine bila izrazito u trendu, uvrštena je u programe gotovo svih značajnijih touroperatera, pritužbi gostiju gotovo da i nije bilo, a direktori HTZ-a iz tih zemalja naglasili su da ima još prostora za povećanja.
Rezultate slične prošlogodišnjima Hrvatska je ove godine ostvarila na svojim tradicionalnim tržištima, poput Njemačke (iz koje je i ove godine u Hrvatsku došlo najviše turista), Austrije, Italije i Poljske. S obzirom na to da je u tim zemljama i ove godine nastavljena gospodarska kriza koja građane vodi ka štednji, Hrvatska, po ocjeni predstavnika HTZ-a iz tih zemalja, s postignutim turističkim rezultatima ipak može biti zadovoljna.
Iz Češke, Slovačke i Slovenije zabilježeni su jednoznamenkasti minusi i u turističkim dolascima i u noćenjima, što su direktori HTZ-a iz tih zemalja objasnili visokim cijenama smještaja te povoljnijom ponudom konkurentskih zemalja.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić smatra da se iduće godine može očekivati daljnji porast turističkog prometa od 2 posto, što je i okosnica prijedloga Programa rada HTZ-a za 2005. Taj će program, najavljeno je, biti i glavna tema sutrašnje sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, koja će se održati u sklopu "Dana hrvatskog turizma" u Cavtatu.