Budući most Komarno-Pelješac između kopna i poluotoka Pelješca bit će dug 2.300 metara, a njegova izgradnja, vrijedna 50 milijuna eura, trebala bi početi u prvoj polovici iduće godine. Most će biti sastavni dio buduće "brze ceste Dubrovnik" duge 139 kilometara.
Istražne radove provode Hrvatske ceste radi utvrđivanja vrste temelja potrebnih za gradnju mosta, a od šest predviđenih bušotina, međusobno udaljenih 300 do 350 metara, na 'trasi' mosta dugoj 2050 metara, između Komarna i uvale Brijesta na Pelješcu, do sada su izbušene tri, a bušenje četvrtine počelo je 28. listopada.
Hrvatske ceste naručitelj su i nositelj tog do sada najzahtjevnijeg i najvećeg projekta bušenja u Hrvatskoj, "teškog" 20 milijuna kuna, a provodi ga tvrtka Crosco, u sastavu Ina Grupe. Istraživanja, odnosno "sondaže", provode se ruskim brodom-bušilicom "Bavenit", namijenjenom za geotehnička ispitivanja morskog dna, opremljenim laboratorijem za ispitivanje uzoraka, koji je u najmu tvrtke "Apolonija" iz Genove. Uz rusku posadu, na brodu je i ekipa sastavljena od domaćih i inozemnih stručnjaka iz SAD-a, Nizozemske i Italije.
Na temelju rezultata tih istraživanja Građevinski fakultet u Zagrebu izradit će tri idejna projektna rješenja izgleda i konstrukcije budućeg mosta kopno - poluotok Pelješac.