FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OMV završio preuzimanje OMV Istrabenza

ZAGREB/BEČ, 8. listopada 2004. (Hina) - OMV, vodeći srednje-europskiproizvođač nafte i plina, završio je preuzimanje druge polovicedionica OMV Istrabenz Holdinga, koji je od jučer u potpunom vlasništvoOMV Rafinerije & Marketinga GmbH, kao 100 postotna tvrtka-kćer,priopćeno je danas iz Službe za odnose s javnošću OMV-a.
ZAGREB/BEČ, 8. listopada 2004. (Hina) - OMV, vodeći srednje-europski proizvođač nafte i plina, završio je preuzimanje druge polovice dionica OMV Istrabenz Holdinga, koji je od jučer u potpunom vlasništvo OMV Rafinerije & Marketinga GmbH, kao 100 postotna tvrtka-kćer, priopćeno je danas iz Službe za odnose s javnošću OMV-a.

Istodobno, OMV je prodao 25 posto svog udjela u Istrabenzu d.d.

Vrijednost ove kombinirane transakcije bila je 55 milijuna eura, a sastojala se od kupovne cijene od 95 milijuna eura i simultane prodajne cijene Istrabenza d.d. od 40 milijuna eura.

Nakon kupovine udjela u OMV Istrabenzu, postojeće financijske obveze od 80 milijuna eura biti će konsolidirane, ističe se u priopćenju.

Ovim korakom OMV ojačava svoj položaj u jadranskoj regiji (Slovenija, sjeverna Italija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina), gdje trenutačno drži tržišni udio od 9 posto u maloprodaji, dodaje se.

Od 1992. godine OMV i Istrabenz su poslovali zajedno, u sklopu zajedničke tvrtke OMV Istrabenz, a, kako se navodi, "potpuna integracija OMV Istrabenza u OMV Grupu donijet će još bolji nadzor i smanjenje troškova".

OMV Istrabenz Grupa godišnje prodaje oko 900.000 tona naftnih proizvoda i zapošljava 298 djelatnika, a u svibnju 2004. imala je 228 benzinskih postaja; 83 u Italiji, 105 u Sloveniji, 30 u Hrvatskoj (danas 34) te 10 u Bosni i Hercegovini.

Zajednički prodajni rezultati Grupe dosegnuli su 2003. godine oko 380 milijuna eura.

OMV Istrabenz opskrbljuje rastuće tržište od 17 milijuna stanovnika, čija procijenjena godišnja potrošnja naftnih produkata iznosi oko 15 milijuna tona.

Kupovinom druge polovice OMV Istrabenza, OMV intenzivira svoj rast u ovoj regiji, u kojoj implementira strategiju povećavanja svog tržišnog udjela na 20 posto do 2008. godine.

OMV je na tržište u Hrvatskoj ušao 1996., a na tržište Bosne i Hercegovine 2001. godien.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙