Riječka Elektromehanika zainteresirana je za najam središnjeg pogona u Martinšćici na 15 godina, za koji je pripravna isplatiti milijun eura na godinu te osigurati posao za svih oko 550 radnika.
Ponudu za kupnju pogona u Martinšćici od 6.215.000 dolara te za kupnju pogona u Vranjicu od 109.000 dolara dostavila je njemačka tvrtka Iso-Tech Handels. U ponudi te tvrtke navodi se da su imovinu brodogradilišta pripravni plaćati obročno, u 10 godina.
Ponude za kupnju pogona u Vranjicu dostavile su još tvrtke - Split Ship Menagement, Euromarine i Kotero, te odvjetničko društvo iz šibenika za neimenovanog ponuđača.
Split Ship Menagement za remontno brodogradište nudi 750.000 dolara te zadržavanje svih oko 50 radnika.
Tvrtka Euromarine iz Zagreba ponudila je 1,15 milijuna eura uz zadržavanje 10 zaposlenih, a šibensko odvjetničko društvo 1,1 milijun eura i posao za sve radnike.
Splitski Kotero za pogon remontnog brodogradilišta u Vranjicu nudi milijun eura i posao za sve radnike. Ta je tvrtka priložila poslovni plan po kojemu bi se u Vranjicu gradili ribarski brodovi u sklopu državnog programa za razvoj ribarstva.
Za kupnju doka 11 turska tvrtka Tersan nudi 10 milijuna eura, rekao je Škrlec.
Prije objave natječaja ponudu za kupnju dostavio je ruski OMZ, no Odbor vjerovnika nije ju razmatrao procijenivši da je nepovoljna.
Prispjele ponude stečajni će upravitelj dostaviti Odboru vjerovnika. Taj je Odbor na posljednjoj sjednici prihvatio prijedlog Hrvatske banke za obnovu i razvoj da je najbolje rješenje stečaja u tom brodogradilištu njegovo podržavljenje, odnosno da država postane vlasnik sve imovine u pogonu u Martinšćici, a da se pogon u Vranjicu i dok 11 prodaju.
Novcem od prodaje namirili bi se svi hipotekarni vjerovnici osim države, a vlasništvo brodogradilišta bi preuzeo najveći vjerovnik - država.
Prijedlog podržavljenja brodogradilišta Viktor Lenac dostavljen je Vladi od koje se očekuje konačna odluka.