Poslovni su prihodi Grupe u prvom ovogodišnjem polugodištu ostvareni u iznosu od 1,59 milijardi kuna i za dva posto su veći. U strukturi poslovnih prihoda 99 posto čine prihodi od prodaje, a jedan posto ostali prihodi.
U prvom je polugodištu ove godine Grupa Podravka ostvarila prihod od prodaje od 1,57 milijardi kuna, što je za tri posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Pritom je prihod od prodaje na domaćem tržištu iznosio 827,5 milijuna kuna i gotovo je jednak onom ostvarenom u isto lanjsko doba, dok je na inozemnim tržištima prihod od prodaje povećan za šest posto, na 745,8 milijuna kuna.
Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je povećana za 5,1 posto, dok tržišta Poljske i Pribaltika bilježe porast prodaje od 84 posto.
Prodaja proizvoda iz segmenta prehrane i pića u prvih je šest mjeseci ove godine porasla za 4,4 posto, na nešto više od milijardu kuna, trgovačke robe za 3,4 posto, na 267 milijuna kuna, dok je farmaceutika zabilježila pad prodaje od jedan posto, na 291,1 milijun kuna.
Poslovni rashodi Grupe Podravka u prvih šest mjeseci ove godine iznosili su 1,5 milijardi kuna i manji su za jedan posto nego u istom razdoblju prošle godine. U strukturi poslovnih rashoda, troškovi prodanih proizvoda čine 63,1 posto ili 959,1 milijun kuna, troškovi prodaje i distribucije 26,1 posto ili 397,4 milijuna kuna, a opći i administrativni troškovi 10,8 posto ili 164,4 milijuna kuna.