Istraživanje provedeno za sedam jezika pokazalo je da većinu vokabulara dvadesetomjesečnog djeteta čine imenice, za kojima slijede glagoli i pridjevi, rekli su istraživači čija je studija objavljena u časopisu Child Development.
Dijete najprije usvaja imenice jer odgovaraju konkretnim predmetima koje ono može vidjeti i dodirnuti. Slijede glagoli i pridjevi koji opisuju apstraktne koncepte koje mala djeca teže razumiju, objasnio je dr. Marc Bornstein.
"Razumijevanje normalnog procesa učenja jezika dat će nam informacije uz pomoć kojih bismo mogli pomoći djeci koja teže uče govoriti", rekao je Duane Alexander, direktor Centra za istraživanje zdravlja i razvoja djeteta.
Studija je obuhvatila 117 djevojčica i 152 dječaka u dobi od 20 mjeseci koji su došli u pratnji majke. Svi su bili prvorođena djeca i govorili su samo jezik zemlje u kojoj su živjeli. Majke su ispunile standardizirane upitnike kojima se mjeri raspon djetetova vokabulara.
Istraživanje je provedeno za sedam jezika: španjolski, francuski, hebrejski, korejski, talijanski, njemački i engleski.
U istraživanju su, osim američkih, sudjelovali i znanstvenici iz Argentine, Belgije, Francuske, Izraela, Italije i Južne Koreje.