Knjigom "Odnosi s javnošću" hrvatska stručna literatura iz područja komunikacija obogaćena je još jednim vrijednim naslovom, prvim takvim na hrvatskom jeziku, istaknuto je na predstavljanju.
Grupa autora (Dejan Verčić, Franci Zavrl, Petja Rijavec, Ana Tkalec Verčić i Kristina Laco) u knjizi je sažela svoja višegodišnja iskustva u profesionalnom novinarstvu i profesionalnim odnosima s javnošću.
Knjiga na 161 stranici nudi odgovore na najvažnija pitanja vezana uz odnose s medijima, a obogaćena je i brojnim domaćim primjerima za koje autori drže da će biti korisni ne samo stručnjacima za odnose s javnošću, već i poduzetnicima, menadžerima, političarima, javnim radnicima, svima koji u svom radu ovise i o medijima.
Tako primjerice osim konkretnih savjeta kako u nekoj organizaciji postaviti infrastrukturu za odnose s medijima i kako ih planirati, provoditi te vrednovati, knjiga obrađuje i zakonske i etičke norme ponašanja jedne i druge strane.
Posebna vrijednost knjige je što uzima u obzir specifičnosti hrvatskog medijskog tržišta i primjere odnosa s medijima iz hrvatske prakse, istaknuo je Jozo Previšić, urednik biblioteke "Marketing" u izdavačkoj kući Masmedia, izdavaču knjige "Odnosi s javnošću".
Pisac predgovora Miodrag Šajatović naglašava da je knjiga veliki dobitak za novinare i urednike, jer savjeti kako se odnositi prema medijima, ako se bar dijelom usvoje, uvelike će olakšati posao novinara i urednika.