FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Unatoč tri lipanjska praznika putničke agencije bilježe manji interes domaćih turista za Jadran

ZAGREB, 1. lipnja 2004. (Hina) - Unatoč tome što je u lipnju uHrvatskoj čak tri blagdana (10., 22. i 25. lipnja) putničke agencijene bilježe značajniju prodaju aranžmana domaćim turistima za odredištana Jadranu, ali zato bilježe bolju nego lani prodaju putovanja uinozemstvo, posebno u Portugal (zbog
ZAGREB, 1. lipnja 2004. (Hina) - Unatoč tome što je u lipnju u Hrvatskoj čak tri blagdana (10., 22. i 25. lipnja) putničke agencije ne bilježe značajniju prodaju aranžmana domaćim turistima za odredišta na Jadranu, ali zato bilježe bolju nego lani prodaju putovanja u inozemstvo, posebno u Portugal (zbog

Europskog nogometnog prvenstva-EURO 2004), Skandinaviju, Toskanu i europske gradove.

U agenciji Atlas Airtours naglašavaju da im je booking pa i prodaja jadranskih odredišta u zastoju. U anketi koju su proveli na svojim Internet stranicama o tome kada domaći putnici planiraju kupiti aranžmane više od 70 posto ispitanih je odgovorilo "neposredno prije putovanja", što pomoćnik direktora Lajčo Perušić pojašnjava čekanjem, za agencije ne baš omiljene last minute, povoljnije ponude. Stoga im je lipanj neizvjestan, a slična je situacija, kaže, i za srpanj.

To se podjednako odnosi i na strana tržišta s kojima rade (Sloveniju, Mađarsku, Italiju), a na kojima ta agencija bilježi i do 15 posto manju prodaju nego u isto lanjsko vrijeme. No, za razliku od Jadrana, po riječima product managera Atlas Airtoursa Mislava Veselice, dosta će domaćih putnika u lipnju i srpnju putovati autobusima ili avionima u Skandinaviju, za što bilježe i do 30 posto veću prodaju nego lani. Dobro se prodaju i aranžmani za Pariz i zemlje Beneluxa, dok su charter let za Portugal i boravak u Lisabonu (od 16. do 21. lipnja) rasprodali. Početkom lipnja očekuju i bolju prodaju avioaranžmana za Tunis, Rodos i Egipat budući ove godine, potkraj lipnja, ponovo uvode direktne charter letove iz Zagreba za te destinacije.

I u agenciji Generalturist za lipanj i srpanj ne bilježe veći interes domaćih putnika za Jadran, a prodaja im je, po riječima glasnogovornice Maje Weber, na razini prošle godine (primjerice za Rab i Šibenik) ili čak i nešto manja. Uz čekanje last minute ponude to pojašnjavaju i slabom domaćom kupovnom moći. Nešto bolju prodaju kod domaćih turista pak bilježe za autobusne europske ture u Pariz, Toskanu, Prag i Rim, a do sada su prodali oko 700 aranžmana za Portugal. Ovoga tjedna, kao ovlaštena agencija Hrvatskog nogometnog saveza, počinju distribuirati i naručene ulaznice za EURO 2004 koje su stigle od UEFE.

Prodaja jadranskih odredišta (ture za Dubrovnik i Split) za lipanj kod stranih gostiju ide bolje nego lani, posebno na francuskom i britanskom tržištu, s kojega ove godine bilježe i do 30 posto bolje rezultate.

Agencija Kompas za ovogodišnji lipanj bilježi i do 10 posto manju prodaju Jadrana kod domaćih turista nego lani, što direktor te agencije Ivan Pukšar pojašnjava njihovom "nenaviknutošću i nespremnošću" za tri praznika u mjesecu, ali i lošim vremenskim prilikama, koje će, ako se poprave na Jadran potkraj lipnja, i kad završi školska godina ipak dovesti više domaćih gostiju. Očekuje i da će se dosta domaćih turista odlučivati za putovanja u zadnji čas. Udarni termin za domaće turiste, očekuje, bit će prva polovica srpnja, kada će se zbog eventualne "rupe" u popunjenosti sa stranih tržišta moći dobiti bolje cijene. Za neke destinacije, poput Dubrovnika, i za bolje hotele na Jadranu Pukšar napominje da su i za lipanj i za srpanj već dobili tzv. stop booking za domaće goste od hotelijera.

I u toj agenciji za lipanj bilježe bolje nego lanjske rezultate kod domaćih za inozemna odredišta, Gardaland, Toskana, Pariz, Prag i Beč. Preko te agencije će i, kako očekuje Pukšar, nešto manje od tisuću domaćih turista u Portugal na nogomet.

U vezi stranih turista napominje da u Hrvatskoj trenutno, a i za lipanj, imaju najviše najavljenih tura Amerikanaca (i do 50 posto više nego lani), Japanaca i Koreanaca.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙