Lice ističe da svi umirovljenici koji imaju primjedbe na iznose obeštećenja mogu u roku osam dana od primitka obavijesti podnijeti prigovore Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje (HZMO), tako da popune za to predviđeni obrazac u područnom uredu HZMO-a.
Uslijed velikog broja poziva umirovljenika na besplatne telefone radi dodatnih informacija, dolazi do velikog opterećenja i zagušenja telefonskih linija.
U Odjelu za odnose sa javnošću HZMO-a to objašnjavaju time što su na početku slane obavijesti umirovljenicima koji nemaju pravo na obeštećenje, jer im je dug vraćen kroz višegodišnju naknadu od 100 kuna i šest posto ili izvanrednim povećanjem mirovina.
Ti se umirovljenici interesiraju zbog čega su odbijeni i provjeravaju ne radi li se o pogrešnom izračunu.
U HZMO-u su zbog opterećenja otvorili dodatne linije na besplatnom telefonu 0800 63-63-63 te Call centru 01/4891-666, upiti se preusmjeravaju i sa centrale HZMO-a, a informacije se mogu dobiti u vremenu od osam do 16 sati.
HZMO također podsjeća da su u svim njegovim područnim ispostavama otvoreni posebni šalteri za informacije o povratu duga, a u Zagrebu u područnim uredima u Tvrtkovoj i Žajinoj ulici.
Velika navala je i na besplatni telefon HPB-Investa 0800 8005, na kojemu je otvoreno 30 linija.