Ukupna vrijednosti započetih radova je oko 100 mlijuna kuna, a trebali bi biti gotovi do kraja godine.
Glavni radovi, koji obuhvaćaju izmjenu kolosječne rešetke u duljini 5,3 kilometara na dionici Đakovo-Strizivojna- Vrpolje, započeli su 21. studenoga, a izvodi ih austrijska tvrtka "Swietelsky" s podizvođačima HŽ-ovim tvrtkama kćerima Pružne građevine d.o.o., Remont i održavanje pruga d.o.o. i POSIT d.o.o. Istodobno se izvode i radovi na mostu Kaznica te na dva mosta na području Osijeka.
Nakon obilaska radilišta, u pratnji zamjenika predsjednika Uprave HŽ-a Marijana Klarića i državnih tajnika za promet i razvitak Dražena Bregleca i Zdravka Levakovića, predsjednik Sabora Vladimir Šeks novinarima je izjavio kako je modernizacija paneuropskog koridora 5 C jedan od značajnijih investicijskih projekata u HŽ-u.
"Program modernizacije i obnove hrvatskog dijela paneuropskog željezničkog koridora kroz Slavoniju treba dovesti do toga da se poveća osovinski pritisak i omogući brzina vlakova do 160 km/h", rekao je Šeks dodajući kako će modernizacija željezničkog paneuropskog kodridora 5 C koristi, osim HŽ-u, donijeti i slavonskom gospodarstvu.
Paneuropski prometni koridor 5 C proteže se u Hrvatskoj od državne grance s Mađarskom preko Belog Manastira i Osijeka do Slavonskog Šamca i državne granice s BiH u sjevernom dijelu te od državne granice s BiH kod Metkovića do Ploča u južnom dijelu.
Prema podacima HŽ-a, za cjeloviti projekt obnove hrvatske dionice 5 C koridora, u razdoblju od 2005. do 2007., planirana sredstva iznose oko 785 milijuna kuna, a osigurat će se iz sredstava Europske investicijske banke, državnog proračuna RH i HŽ-a.