Naime, HDZ-ova većina u Odboru smatra, kao i Vlada, da se u HŽ ulažu dostatna sredstva.
U raspravi su se čula oprečna mišljenja - Slavko Linić (SDP) kaže da je Vlada u dvije godine mandata zapustila HŽ, da ne ulaže dovoljno u modernizaciju željeznica te da postavlja političke podobne, a ne stručne osobe u Upravu HŽ-a, dok državni tajnik u resornom Ministarstvu Dražen Breglec tvrdi suprotno.
Ističući važnost HŽ-a za ukupni prometni i gospodarski sustav Hrvatske, Linić Vladu proziva za neodgovornost u rješavanju kadrovske problematike te odustajanje od ulaganja u modernizaciju zbog čega, upozorava, HŽ uvelike zaostaje i propada.
Ističe da samo proračunska izdvajanja za HŽ, koja su, kaže, smanjena u odnosu na ranije razdoblje, nisu dovoljna da se željeznica "digne na noge" i ispuni svoju svrhu - bude predvodnik trgovinskog prometa Hrvatske.
Breglec, pak, odbacuje njegove tvrdnje, iznosi podatke da je aktualna Vlada više ulagala u HŽ nego ranija, da se više izdvaja u restrukturiranje i prometni sustav.
"Optužbe da se zaustavlja modernizacija HŽ-a jednostavno ne stoje", rekao je, naglasivši i da je Vlada prvi put na sustavni način pristupila rješavanju problema viška radnika u željeznici, sporazumnim raskidom ugovora uz stimulativne otpremnine.
Alenka Košiša Čičin Šain (HNS) nelogičnom smatra prošlogodišnju Vladinu odluku da se za HŽ više ne izdvaja 0,60 lipa od prodane litre goriva, uvjerena da taj i slični izvanproračunski izvori sredstava za ulaganje u željeznicu jedini mogu razvojno djelovati na HŽ.
Breglec je mišljenja da je odustajanje od te odluke Vlada kompenzirala na druge načine, da je umjesto 1,4 milijarde kuna za HŽ izdvojila 1,6 milijardi i tako spriječila dodatno povećanje cijene goriva do koje bi, smatra, došlo da se nastavilo sa spomenutom odlukom.
Za SDP-ovu interpelaciju, o kojoj će Sabor raspravljati sutra, glasovala su četiri oporbena člana Odbora (dva SDP-ovca, te po jedan iz HSS-a i HNS-a), a protiv su bila šestorica članova iz HDZ-a.