'Plava varijanta' je za 30 posto jeftinija od Vladine, isplativija i lakša za izvedbu, izjavio je Tadić na konferenciji za novinare.
Ta bi varijanta išla uz sadašnju željezničku prugu i bila bi desetak kilometara kraća od Vladine, tvrde predstavnici Inicijativnog odbora za promjenu trase koji djeluje tri-četiri godine.
Po Vladini izračunima, auto-cesta od Zagreba do Siska, čija gradnja počinje iduće godine, bit će dugačka 46,4 kilometra i koštat će oko 1,5 milijardi kuna.
U prilog 'plave varijante' spominju i da bi gotovo u cijelosti išla državnim zemljištem i imala manje nadvožnjaka, od Vladine varijante koja bi imala 11 nadvožnjaka i 'sjekla' 11 sela.
Tadić je najavio da 'pravaši' u saborsku proceduru šalju zakonski prijedlog o telekomunikacijama koji bi, kaže, olakšao ulazak novih operatora na tržište i pad cijena telekomunikacijskih usluga.
HSP-ovci Saboru šalju i prijedlog zaključka o inicijativi Hrvatske da Jadran postane posebno osjetljivo morsko područje.