Britvić je u sklopu te konferencije, čiji je pokrovitelj Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, a organizator ZV i tvtka Infoarena, održao prezentaciju o dosadašnjim postignućima i planovima razvoja Službe 112, te ustroju DUZS-a. Podsjetio je da je Europska unija (EU) 1991. prihvatila telefonski broj 112 kao internacionalni broj za žurnu pomoć, a da je Hrvatska to učinila lani u prosincu lani donošenjem Zakona o spašavanju.
Britvić je naglasio kako će Služba 112 imati 20 županijskih centara, te da im je cilj integracija i stvaranje koordinativnog centra na svakih 1,8 milijuna stanovnika Hrvatske koji bi primao sve pozive i usmjeravao ih, prema vrsti događaja, prema koordinatorima nadležnih hitnih službi (policija, vatrogastvo, hitna pomoć, civilna zaštita) koji bi bili u tom centru. Dodao je da se taj koncept temelji na integriranom računalno-komunikacijskom sustavu, koji će se unaprijeđivati svake tri do četiri godine.
Preporuka EU za integrirani koncepcijski sustav Službe 112 je da na svakih milijun stanovnika treba uložiti u tu službu dva milijuna eura, napomenuo je Britvić.
Najavio je da bi se početkom lipnja 2006. krenulo sa prvom fazom projekta uspostavljanja koordinativnog centra Službe 112 u Splitsko-dalmatinskoj županiji, te da bi se najkasnije do početka 2006. počeo primjenjivati Pravilnik o europskom jedinstvenom broju za hitne slučajeve 112.
Britvić je napomenuo da im veliki problem predstavljaju zlonamjerni pozivi kojih je, iznio je, znalo biti i do 90 u jednom satu, pa je pravilnikom regulirano da broj 112 neće moći zvati korisnici mobitela koji nemaju SIM karticu.
Na konferenciji se, između ostalih rješenja raznih tvrtki, prvi put predstavio i kontakt centar T-Coma sa 800 zaposlenika na 12 lokacija. Pomoćnik direktora kontaktnih centara regije Sjever u T-Comu Emir Sušić rekao je da su prije tri mjeseca krenuli sa uslugom iznajmljivanja (outsourcing) kontakt centara drugim tvrtkama i da već imaju jednog klijenta, izdavačku kuću Vjesnik, te da je u tijeku proces uvođenja te usluge kod još tri klijenta.
Sušić je iznio procjene stranih analitičara prema kojima bi tržište call centara u Hrvatskoj do 2010. moglo doseći vrijednost 150 milijuna eura.