Istraživanje je provedeno u svibnju i lipnju na ukupno četiri tisuće građana u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji, po tisuću u svakoj zemlji, starosti između 18 i 65 godina.
Najvjerniji potrošači proizvoda domaćih proizvođača su stanovnici Hrvatske i BiH (sa po 39 posto) dok su stanovnici Slovenije (36 posto) i Srbije (33 posto) nešto manje lojalni.
Građani sve četiri zemlje jedinstveni su u želji dobiti najviše za uloženi novac. Najosjetljiviji na cijenu su građani Srbije, gdje ih čak 67 posto kaže da kupuje u trgovinama s najpovoljnijem cijenama, slijede ih građani BiH i Hrvatske dok najmanju osjetljivost na cijenu pokazuju građani Slovenije.
Dvije trećine anketiranih građana Srbije kaže da kupuje u trgovinama koje imaju najpovoljnije cijene, a slijede ih građani BiH (66 posto), Slovenije (64 posto) te Hrvatske (63 posto).
Više od polovice građana svake zemlje preferira kupovinu u diskontnim dućanima. U tome prednjače građani Srbije sa 75 posto, slijede Slovenci s 61 posto, Hrvati s 59 posto te građani BiH s 58 posto.
Akcijske prodaje ne privlače posebno stanovnike niti jedne zemlje. Ipak, najviše ih preferiraju građani BiH (18 posto), a slijede Slovenci i Hrvati (16 posto) te Srbi (13 posto).
Više od četvrtine građana u sve četiri zemlje smatra da razlike u kvaliteti između etabliranih i manje poznatih marki sve više nestaju. U tome prednjače građani Hrvatske (32 posto), slijede Slovenci (25 posto), građani BiH (24 posto) te građani Srbije (23 posto).
Izrazito povjerenje u trgovačke robne marke iskazuju građani Slovenije sa čak 43 posto, slijede građani Srbije s 23 posto, građani Hrvatske sa 15 posto te na kraju stanovnici BiH s 9 posto. Čak 54 posto Slovenaca smatra da su ovi proizvodi najbolji izbor kupovine, dok njihove mišljenje u znatno manjem postotku slijede građani Srbije sa 36 posto, građani Hrvatske sa 25 posto te građani BiH sa 16 posto.