FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: poboljšano raspoloženje potrošača u Njemačkoj

BERLIN, 27. listopada 2005. (Hina/AFP) - Raspoloženje potrošača uNjemačkoj poboljšava se zahvaljujući pojačanom optimizmu domaćinstavau vezi s izgledima njemačkog gospodarstva, pokazala je najnovijaanketa njemačkog instituta za istraživanje tržišta GfK.
BERLIN, 27. listopada 2005. (Hina/AFP) - Raspoloženje potrošača u Njemačkoj poboljšava se zahvaljujući pojačanom optimizmu domaćinstava u vezi s izgledima njemačkog gospodarstva, pokazala je najnovija anketa njemačkog instituta za istraživanje tržišta GfK.

"Broj ljudi koji izražavaju nadu u vezi s ukupnim gospodarskim razvojem zamjetno je porastao a isto vrijedi i za njihove osobne financije", objavio je GfK.

"No, kao i uvijek, taj pozitivan trend ne podrazumijeva da će odsad sklonost kupovini postojano jačati. I dalje je vrlo upitno hoće li i u kojoj mjeri ove godine privatna potrošnja utjecati na gospodarstvo", upozorava institut.

Aktualni trendovi "mogli bi signalizirati obnovljeni entuzijazam potrošača za božićnu kupovinu dok je tijekom ove godine ta sklonost vidljivo izostajala", konstatirao je GfK u zaključku ankete.

"Hoće li to i u kojoj mjeri potaknuti dugoročnu promjenu raspoloženja i nakon završetka godine zasigurno će ovisiti o (ne)uspješnim nastojanjima nove vlade da uvjeri građane kako je čvrsto odlučila provesti temeljite promjene u gospodarstvu i na tržištu rada i zaustaviti trend rasta proračunskog deficita", ističe institut.

GfK je za potrebe mjesečne ankete ispitao oko dvije tisuće potrošača kako bi utvrdio njihove stavove o izgledima njemačkog gospodarstva, očekivanjima u vezi s dohotkom i sklonost kupovini.

Institut prognozira da će u studenom odgovarajući indeks umjereno porasti na 3,4 posto u odnosu na 3,1 posto, zabilježenih u listopadu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙