FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Festo 2005.- O medijima i oglašivanju

OPATIJA, 21. listopada 2005.(H) - Medijem postaje sve, sve postajemedij, osnovna je poruka predavanja koje je danas u sklopu nacionalogfestivala oglašivanja Festo 2005. održao Glyn Harper, vlasnik idirektor The Joined Up Media Company iz Londona, članice The JoinedGroupa.
OPATIJA, 21. listopada 2005.(H) - Medijem postaje sve, sve postaje medij, osnovna je poruka predavanja koje je danas u sklopu nacionalog festivala oglašivanja Festo 2005. održao Glyn Harper, vlasnik i direktor The Joined Up Media Company iz Londona, članice The Joined Groupa.

Harper smatra da je sve postalo medij, sve je povezano s medijima koji su, pak, poveznica s potrošačima. Uloga je oglašivačkih agencija da otkriju kako mediji djeluju na potrošače i što potrošači žele, kazao je. U prošlosti se promidžba temeljila na oglašivanju putem radija, televizije, novina ili prodajom, a danas se smatra da je medij svaki pristup potrošaču, naglasio je Harper. Dodao je da veće tvrtke više ne rabe klasično oglašivanje, nego je ono uključeno u cjelokupno poslovanje.Po njegovu mišljenju u Hrvatskoj se još u većini rabe tradicionalni oblici oglašivanja, ali će u sljedećih nekoliko godina u Hrvatsku ipak biti unesene nove tehnologije i znanja.

Jo Caudron, suvlasnik belgijske tvrtke The Originals, upozorio je u svom predavanju da će razvojem interaktivne digitalne televizije gledatelji moći izbjegavati reklame i birati sadržaje i vrijeme gledanja, što će, smatra, utjecati na poslovanje oglašivača.

Po anketama oko 60 posto gledatelja odabralo bi mogućnost izbjegavanja reklama, rekao je Caudron te je poručio oglašivačkim agencijama da im je interaktivna digitalna televizija stvarna prijetnja. Oglašivači će morati stvarati što učinkovitije sadržaje i nastojati privući pozornost gledatelja, smatra Caudron.

Henri Cnops, također iz The Originalsa, upozorio je da će na tržištu komunikacija biti sve više novih televizijskih kanala, publika će biti fragmentirana, ali će medijske agencije, budu li dobro promišljale i plasirale proizvode, i dalje postojati, zaključio je Cnops.

U nastavku Festa danas su još održana predavanja o ulozi radija u budućnosti te o zahtjevima klijenata u svijetu novih medija, a nakon predavanja Europapress Holding predstavit će hrvatsko izdanje magazina Grazia.

Festo 2005. završava sutra.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙