FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Zagreb: seminar "Izazovi hrvatskog brandinga"

ZAGREB, 21. listopada 2005. (Hina) - Hrvatska, slično kao i drugetranzicijske zemlje, zaostaje u brandingu te bi za svoju boljupoziciju na europskim tržištima prije svega trebala stvoritiprepoznatljive brandove, kao što to već čini kroz turizam i sport, akoje su europski kupci spremni platiti više, kazao je između ostalogdanas u Zagrebu vodeći skandinavski stručnjak iz područja "BrandMenagementa" Leif Hem otvarajući seminar "Izazovi hrvatskog brandinga"na Ekonomskom fakultetu.
ZAGREB, 21. listopada 2005. (Hina) - Hrvatska, slično kao i druge tranzicijske zemlje, zaostaje u brandingu te bi za svoju bolju poziciju na europskim tržištima prije svega trebala stvoriti prepoznatljive brandove, kao što to već čini kroz turizam i sport, a koje su europski kupci spremni platiti više, kazao je između ostalog danas u Zagrebu vodeći skandinavski stručnjak iz područja "Brand Menagementa" Leif Hem otvarajući seminar "Izazovi hrvatskog brandinga" na Ekonomskom fakultetu.

Seminar, koji se na tom fakultetu održava do 23. listopada, okupio je brand menadžere, marketinške i strateške eksperte u kompanijama zainteresiranim za izgradnju i razvoj tržišno snažnih robnih marki.

Posebne teme bit će i strategije razvoja novih i već postojećih marki proizvoda, europske i hrvatske branding strategije, izazovi hrvatskog gospodarstva prilikom ulaska u EU, kao i ulazak europskih brandova na hrvatsko tržište.

Hem je u svom izlaganju naglasio i da "brand management" postaje sve važniji strateški i operativni alat za tvrtke i organizacije, budući je, kako je kazao, u svijetu vrijednost nematerijalne imovine često najveći dio tržišne kapitalizacije, osobito velikih tvrtki.

Govoreći o mogućnostima brandinga u Hrvatskoj Hem je istaknuo da se njen potencijal najviše očituje u kvalitetnoj i obrazovanoj radnoj strukturi te u nedirnutnosti prirodnih ljepota, što svakako treba znati iskoristiti u kreiranju uspješnih budućih brandova.

Vidljivost uspješnog branda očituje se u percepciji njegove kvalitete te pozitivnim i jedinstvenim asocijacijama koje kupca vežu uz njih, a što dovodi i do lojalnosti kupaca spram određene marke proizvoda.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙