Po njegovim je riječima do problema došlo kad su se početkom godine neke slovenske prijevozničke udruge zalagale da se hrvatskim prijevoznicima onemogući prijevoz preko Slovenije u druge zemlje Europske unije na temelju bilateralnih transportnih dozvola. To je izazvalo različita tumačenja oko europskih carinskih propisa, te recipročnih ograničenja na obje strane koje su riješene prošlotjednom odlukom međudržavnog povjerenstva za cestovni promet na sastanku u Ljubljani.
"Na osnovi sada razmijenjenih bilateralnih dozvola hrvatski prijevoznici mogu voziti iz Slovenije u Europsku uniju (osim u Njemačku), te u druge države i problem je riješen na obostrano zadovoljstvo", rekao je Sever.
Sa Severom se, piše "Večer", ne slažu neki prijevoznici koji tvrde da je slovenska vlada popustila hrvatskoj strani i da nije smjela pristati na to da slovenski prijevoznici na ulasku u Hrvatsku plaćaju taksu od 30 kuna.
"To smo tražili, ali ako od drugoga nešto tražiš, onda moraš stvari urediti i kod sebe, a hrvatski prijevoznici u Sloveniji već deset godina moraju plaćati ekološku taksu i taksu za parkirališta na graničnim prijelazima", ustvrdio je pak za "Večer" Borut Pečnik, tajnik udruženja slovenskih prometnika na Obrtničkoj komori.
On se nada da će Slovenija i Hrvatska uskoro uskladiti i propise o kažnjavanju prekršaja prijevoznika jer se slovenski prijevoznici tuže da u Hrvatsko kaznu moraju platiti na licu mjesta, dok se po slovenskim propisima hrvatski prijevoznici zatečeni u prekršaju vraćaju na granicu bez plaćanja kazne.
Za rješavanje takvih stvari potrebno je vrijeme, rekao je Pečnik.