Giovanni Bisignani, generalni direktor tog međunarodnog udruženja, kazao je kako bi radije da se industrija sama regulira na dobrovoljnoj osnovi nego da se sastavljaju takozvane crne liste.
"Naš posao nije identificirati one loše, već poboljšati sigurnost. Crne liste nisu učinkovito sredstvo za poboljšanje sigurnosti zrakoplovnih kompanija", kazao je Bisignani.
IATA nastoji progurati svoj sustav procjene sigurnosti IOSA kao standard za industriju. Dvogodišnji akcijski plan, pokrenut prošle godine, ima za cilj do 2006. smanjiti za četvrtinu broj nesreća u zračnom prometu te unatoč nedavnom nizu ozbiljnih zrakoplovnih nesreća i problemima koji proizlaze iz skoka cijena nafte, takav cilj ostaje nepromijenjen, kazao je Bisignani.
Afrika je istaknuta kao posebno problematično područje. Premda čini svega 4,5 posto globalnog zračnog prijevoza 25 posto padova zrakoplova u čitavom svijetu događa se na tom kontinentu.
Bisignani je također kazao da nije uvijek očito da se porezi u zračnom prometu reinvestiraju u industriju te je upozorio da vlade ne poduzimaju potrebna strateška ulaganja.