Pokazuju to, dodao je Mudrinić, i ostvareni tržišni udjeli u svim segmentima T-HT-ovog poslovanja, kako kod T-Coma, koji objedinjava fiksnu telefoniju i davanje Internet usluga, tako i kod T-Mobilea, tvrtke-kćeri za mobilnu telefoniju.
U fiksnoj telefoniji s 1,8 milijuna korisnika i dalje imaju vodeću poziciju na tržištu, u mobilnoj telefoniji tržišni udjel je ove godine porastao na 55 posto (krajem lipnja imali su 1,65 milijuna korisnika), a kako kaže Mudrinić, i dalje su najveći davatelj Internet usluga.
O poslovnim (devetomjesečnim) rezultatima kompanije Mudrinić je tek kazao da su u skladu s planom i da nema iznenađenja, ne iznoseći pritom konkretne brojke. O tome, kaže, ne daju izjave u javnost dok nemaju revidirana izvješća, a koja će imati za pet do šest tjedana.
Vezano za fiksnu telefoniju i Internet, članica Uprave T-Coma i glavna operativna direktorica za nepokretnu mrežu i broadband Ivana Šoljan istaknula je porast broja korisnika širokopojasnog Interneta (MAXadsl-a) u godinu dana na sadašnjih 71 tisuću, a kojih će, očekuje, do kraja godine biti 100 tisuća. Novi operateri fiksne telefonije nisu značajnije 'odvukli' T-HT-ove korisnike odnosno, kako kaže, možda ih je tek 6 promila od ukupnog broja prešlo drugim operaterima ili su se jednostavno isključili.
Mudrinić je, komentirajući početak pregovora Hrvatske s EU, naglasio da se T-HT zbog svoje djelatnosti i vlasnika DT-a, već ponaša kao dio EU te da nastoji stvoriti uvjete za nošenje s konkurencijom. Nije, kaže, važno samo dobiti kartu za ulaz, treba se i osposobiti za taj ulazak i dobivanje benefita od toga, dodao je Mudrinić.