FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Bulić i Mičić: Turistička sezona uspješna

ZAGREB, 30. rujna 2005. (Hina) - Ovogodišnja turističćka sezona,temeljem podataka za prvih osam mjeseci, moće se ocijeniti uspješnom,a nadmašene su i prognoze s početka sezone, ocijenio je danas direktorGlavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.
ZAGREB, 30. rujna 2005. (Hina) - Ovogodišnja turističćka sezona, temeljem podataka za prvih osam mjeseci, moće se ocijeniti uspješnom, a nadmašene su i prognoze s početka sezone, ocijenio je danas direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.

Kako je i ranije najavljivano, ostvareni su uzlazni trendovi, a podaci o dobrim rezultatima za rujan koji stižu sa terena pokazuju da će ovogodišnja sezona biti najbolja od vremena samostalnosti Hrvatske, istaknuo je Bulić na 9. sjednici Turističkog vijeća HTZ-a. Dodao je da su strepnje i strahovi koji su postojali na početku sezone bili zapravo poticajni.

Broj inozemnih dolazaka u prvih osam mjeseci, prema iznesenim podacima, povećan je osam posto, na 6,8 milijuna gostiju, a broj noćenja porastao je devet posto, na 39,4 milijuna noćenja.

Rast je tijekom kolovoza zabilježen na svim tržištima izuzev Češke, a jednu od najdinamičnijih stopa rasta bilježi francusko tržište, nakon kojeg slijedi Velika Britanija, skandinavske zemlje.

Državni tajnik za turizam Zdenko Mičić ovogodišnju sezonu također ocjenjuje dobrom, smatrajući da će takva biti i posezona. Izdvojio je i u posljednje vrijeme aktualne teme važne teme za turizam, ocijenivši da bi uskoro trebalo biti riješeno pitanje Liburnia Riviera Hotela iz Opatije, a uskoro će Vlada razmatrati i pitanje razvojnih planova u turizmu.

Plan za 2006. baziran je na podacima iz ovogodišnje, vrlo uspješne sezone, a učinit će se sve da se ostvari dodatni porast jedan do dva posto. Tako bi, po prognoizama HTZ-a, iduće godine Hrvatsku trebalo posjetiti 52,4 milijuna turista čime bi se nadmašila prijeratna 1989. godina, kada ih je bilo 52 milijuna.

I dalje će HTZ velika sredstva ulagati u marketinške aktivnosti i predstavljanja na inozemnim tržištima. Pritom će cilj biti poboljšati i stabilizirati položaj Hrvatske kao kvalitetne receptivne turističke zemlje na međunarodnom tržištu, povećanje stupnja korištenja smještajnih i drugih kapaciteta s naglaskom na produljenje turističke sezone, daljnju afirmaciju nacionalnog branda i brandova turističkih clustera itd.

(Hina) xtp ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙