On nije želio nagađati mogu li se zdravstveni problemi dvojice pilota dovesti u vezu s njihovom reakcijom na pad pritiska u kabini, prouzročen tehničkim kvarom.
U programu grčke javne televizije Net objavljena je pretpostavka prema kojoj je pad pritiska u zrakoplovu potencirao srčane tegobe obojice ključnih članova posade. Nakon obdukcije pilotovih tijela, dr. Kutsaftis i njegovi suradnici ustanovili su da je 51-godišnji kopilot Pambos Charalambus patio od "90-postotne zakrečenosti krvnih žila" dok je 50-godišnji njemački pilot Hans Juergen Marten imao nešto manje srčane probleme.
Do sada je ekipa grčkih stručnjaka koja radi na otkrivanju uzroka nesreće službeno objavila da se zrakoplov srušio zbog pomanjkanja goriva, nakon što su ustanovljeni problemi s padom pritiska zbog čega su piloti izgubili svijest.
Piloti dvaju grčkih lovaca F-16 koji su uzletjeli kako bi pratili Boeing 737, u nastojanju da pomognu nakon što se piloti nekoliko puta nisu javili na pozive iz kontrolnog tornja, izvijestili su kako nisu primijetili pilota u kabini, a činilo se da je kopilot bez svijesti. U nesreći je poginula 121 osoba.