FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Lowe Digitel osvojio nagradu za UNICEF-ov Citylight

ZAGREB, 28. srpnja 2005. (Hina) - Hrvatska agencija za tržišnokomuniciranje Lowe Digitel osvojila je treću nagradu na jednom odnajcjenjenijih svjetskih festivala oglašavanja 'New York Festivals2005 Design, Print&Outdoor Advertising Awards', za svijetleći uličnioglas (Citylight) iz UNICEF-ove kampanje 'Svako dijete treba obitelj',priopćeno je iz Lowe Digitela.
ZAGREB, 28. srpnja 2005. (Hina) - Hrvatska agencija za tržišno komuniciranje Lowe Digitel osvojila je treću nagradu na jednom od najcjenjenijih svjetskih festivala oglašavanja 'New York Festivals 2005 Design, Print&Outdoor Advertising Awards', za svijetleći ulični oglas (Citylight) iz UNICEF-ove kampanje 'Svako dijete treba obitelj', priopćeno je iz Lowe Digitela.

Riječ je o oglasu 'Lutke' koji je Lowe Digitel priredio za UNICEF-ov projekt promicanja i unapređivanja obiteljskih oblika brige o djeci bez adekvatne obiteljske skrbi.

Autorski tim oglasa čine kreativni direktori Dario Vince i Alma Čakmazović, art direktor Branimir Lazanja, copywriter Alma Čakmazović, producent Neven Malenica i fotograf Ivana Vučić.

Lowe Digitel je prva hrvatska agencija koja je osvojila nagradu na tom prestižnom festivalu, a osvojena je u konkurenciji više od 4.300 radova iz 62 zemlje svijeta.

Uz nagradu na festivalu u New Yorku, među značajnijim priznanjima za ovu kompaniju ističu se dva Grand Prixa međunarodnog festivala u Moskvi, nagrade i priznanja na Golden Drumu, Epici, London International Advertising Festivalu itd.

U proteklih sedam godina, Lowe Digitel najuspješnija je agencija i na Festu, najvećem hrvatskom oglašivačkom festivalu gdje je tri puta zaredom proglašen agencijom godine u Hrvatskoj.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙