FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatski potrošači nedovoljno su upoznati s proizvodima eko poljoprivrede

ZAGREB, 24. lipnja 2005. (Hina) - Hrvatski potrošači nedovoljno suupoznati s proizvodima ekološke poljoprivrede i njihovom utjecaju naljudsko zdravlje, a po tome se ne razlikuju značajno od građanaEuropske unije, ocijenio je danas Raffalele Zanoli sa Sveučilišta uAnconi predstavljajući rezultate istraživanja o prehrambenim navikamahrvatskih potrošača.
ZAGREB, 24. lipnja 2005. (Hina) - Hrvatski potrošači nedovoljno su upoznati s proizvodima ekološke poljoprivrede i njihovom utjecaju na ljudsko zdravlje, a po tome se ne razlikuju značajno od građana Europske unije, ocijenio je danas Raffalele Zanoli sa Sveučilišta u Anconi predstavljajući rezultate istraživanja o prehrambenim navikama hrvatskih potrošača.

Isto tako, rekao je Zanoli na radionici TOP/CRO 2902 o ekološkoj poljoprivredi u Hrvatskoj u organizaciji Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, u istraživanju je ustanovljena mala potrošnja proizvoda ekološke poljoprivrede i to kako kod hrvatskih građana, tako i kod turista koji dolaze u Hrvatsku.

Premda 83 posto anketiranih građana u Zagrebu i Splitu zna da proizvodi eko poljoprivrede postoje, oni uglavnom ne razumiju što su oni i kakve koristi nose, kaže Zanoli.

Dodaje da se u Hrvatskoj organski uzgojene namirnice miješaju sa "domaćim" uzgojem, a prodaju se uglavnom na tržnicama.

Stoga predlaže konkretniji marketing takvih proizvoda i oblikovanje distribucijskih kanala. U zemljama u kojima je potražnja za organskom hranom značajna, u njezinu prodaju su uključeni supermarketi, potrošači su informirani, a namirnice se ne uvoze iz inozemstva, naglašava Zanoli.

I potrošači i proizvođači previše očekuju od proizvoda organske poljoprivrede, tvrdi eko proizvođač Željko Mavrović. Prvi jer očekuju da će se njihovom upotrebom potpuno zaštititi od bolesti, a drugi jer smatraju da na malim površinama mogu uspostaviti isplativu proizvodnju.

Većina naših proizvođača, kaže Mavrović, može zadovoljiti potrebe štanda na tržnici i na to bi u početku trebali koncentrirati svoje napore, a ne na utopiju o plasmanu svojih roba na police trgovačkih lanaca.

Također, dodaje, pri ulasku u posao proizvođači uz osobnu odluku o prihvaćanju određenog stila života, moraju imati jasnu viziju o mogućnosti plasmana svojih proizvoda, a ne očekivati od države ili nekog drugog da se brine o marketingu, otkupu ili prodaji njihovih proizvoda.

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙