FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Porast prodaje inozemnih aranžmana za Tijelovo

ZAGREB, 27. svibnja 2005. (Hina) - Znatan broj hrvatskih građana, popodacima nekoliko turističkih agencija, za ovogodišnji blagdanTijelovo i produženi vikend odabrali su inozemne aranžmane, a neke suagencije zabilježile odličnu, pa i rekordnu prodaju aranžmana zainozemna odredišta, s prosječnim porastom i do 30 posto u odnosu nalani.
ZAGREB, 27. svibnja 2005. (Hina) - Znatan broj hrvatskih građana, po podacima nekoliko turističkih agencija, za ovogodišnji blagdan Tijelovo i produženi vikend odabrali su inozemne aranžmane, a neke su agencije zabilježile odličnu, pa i rekordnu prodaju aranžmana za inozemna odredišta, s prosječnim porastom i do 30 posto u odnosu na lani.

U zagrebačkom Kompasu, kako ističe predsjednik Uprave Ivan Pukšar, za Tijelovo je prodaja bila odlična i za avio i za autobusne programe, a najbolje su "išli" europski gradovi Rim, London, Beč, Budimpešta, Prag, Gardaland, Venecija, oni u zemljama Beneluxa. Nakon duljeg vremena, kaže, otišla je i prva grupa za Izrael.

Jako dobra prodaja bila je i aranžmana za hrvatska turistička odredišta, pri čemu napominje da su hoteli u Istri, na Kvarneru i u Dubrovniku za Tijelovo bili uglavnom rasprodani. Nešto slobodnih mjesta ostalo je tek na području Dalmacije, i to u manjim ljetovalištima.

Pukšar ističe da, iako još nemaju točne podatke, očekuju poraste broja domaćih putnika i do 30 posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme.

Istodobno, kaže, bilježe i 10 do 15 posto više stranih turista na svojim programima po Hrvatskoj, a među njima uz Francuze, Nizozemce i Austrijance imaju i dosta individualaca sa za njih novih tržišta Južne Afrike, Portugala i Kanade.

Ipak, generalno gledano za sada sezonu vidi dobrom, pa i vjerojatno boljom nego lani, posebno u financijskim rezultatima.

U agenciji Atlas Airtours također ističu dobru potražnju i prodaju aranžmana za Tijelovo, pri čemu kod onih za inozemstvo bilježe porast i do 40 posto u odnosu na lanjske brojke. Jedan od direktora u toj agenciji Mislav Veselica posebno izdvaja polaske avio grupa za Pariz i London, te autobusne programe za Azurnu obalu, Provansu, Prag i Skandinaviju.

Već sada, kaže, bilježe i porast prodaje aranžmana za ljeto, i to za Jadran i do 68 posto više, a Sredozemlje i crnomorske destinacije 20 do 30 posto više u odnosu na isto vrijeme lani.

Glasnogovornica Generalturista Maja Weber ističe pak kako su domaći turisti kod njih najviše kupovali tzv. last minute aranžmane za Tijelovo, što je dovelo i do prebukiranosti na nekim polascima. Mjesto više tražilo se, kaže, na gotovo svim njihovim europskim putovanjima, a najviše putovanja bilo je zrakoplovom u Pariz, Istanbul i na Siciliju, te autobusom u Prag, Toskanu i Rim. To je, napominje, i prvi put da su u toj agenciji zabilježili da Tijelovo po broju putnika nadmaši Uskrs.

Osim Europe, hrvatski su građani pokazali i priličan interes za turu po Kini (iako je cijena za taj program oko 12 tisuća kuna), kao i za krstarenja luksuznim jedrenjacima po Mediteranu.

Za Jadran su kod domaćih za Tijelovo zabilježili nešto manju prodaju, a najtraženiji su bili Hvar i Poreč.

Dodaje i da trenutno imaju i 20-tak inozemnih turističkih grupa na turama po Hrvatskoj, najviše iz Francuske, Japana, Nizozemske i Njemačke, a ukupno kod stranaca bilježe 20 posto bolji rezultat nego lani.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙