FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Boris Ljubičić: hrvatski grafički dizajn nije dovoljno prepoznatljiv

ZAGREB, 27. travnja 2005. (Hina) - Grafički dizajn u Hrvatskoj jošuvijek nije dovoljno prepoznatljiv, nije iskorišten u hrvatskomgospodarstvu istaknuo je Boris Ljubičić, vodeći hrvatski dizajner napredavanju "Plakat kao zrcalo galerija i muzeja" u povodu 27. travnjaMeđunarodnog dana grafičkog dizajna koje je održao uMuzejsko-dokumentacijskom centru.
ZAGREB, 27. travnja 2005. (Hina) - Grafički dizajn u Hrvatskoj još uvijek nije dovoljno prepoznatljiv, nije iskorišten u hrvatskom gospodarstvu istaknuo je Boris Ljubičić, vodeći hrvatski dizajner na predavanju "Plakat kao zrcalo galerija i muzeja" u povodu 27. travnja Međunarodnog dana grafičkog dizajna koje je održao u Muzejsko-dokumentacijskom centru.

Komentirajući navalu plakata uoči izbora, Ljubičić je rekao da se pojavljuju loši plakati onih dizajnera koji ne znaju politički misliti.

Predstavio je svoje dugogodišnje bavljenje dizajnom, plakate kao muzejsko sredstvo oglašavanja, rekavši da muzejsko-galerijski plakat imaju svoju priču i grafički izraz.

Ljubičić ističe da mu pri izradi plakata nije važna likovnost niti podilaženje naručitelju.

Plakat, kako je rekao, promatra kao medij koji promatraču ostavlja na volju da se u njemu snađe i stvori vlastiti sud o njemu.

Rekao je kako nastoji da mu plakati budu dijalog između naručitelja i korisnika.

Ljubičić je autor plakata za ovogodišnji Međunarodni dan muzeja 18. svibnja čiji je moto "Muzeji spone kultura".

(Hina) xta ysšh

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙